Nog 8 weken....:( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Nog 8 weken....:( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Nog 8 weken....:(

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

19 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii Dushi hende,

Hier gewoon weer een weekverhaaltje hoor i.p.v. zo'n lange ;) het begint bij dinsdag toen mijn ouders weggingen naar Nederland. Ze hebben we geluk dat die vulkaan niet eerder uitbarstte want dan hadden ze hier nog gezeten...vind ik niet erg maar voor mijn vaders werk was dat niet echt goed geweest! Thieme en Richard zouden donderdag vertrekken naar Nederland maar zijn er nog steeds haha...

Dinsdag was dus de laatste dag van mijn ouders...ze hebben ingepakt en ik heb ze in twee keer rijden naar de airport gebracht met mijn geweldige auto!...even zwaaien en daar gingen ze...!! :( eerst miste ik ze wel maar nu is alles weer goed en ga ik genieten van de laatste 9 ...nu 8 weken! Toen ben ik even naar huis gegaan om een wasje te draaien etc. en heb eventjes met mijn lieve Lilian geskypt zij zou vrijdag komen voor 5 dagen! Lilian heb ik het eerste deel van mijn stage leren kennen en is een super leuk meisje! dus erg jammer! maar ze kwam natuurlijk niet door die vulkaanuitbarsting...:( beetje jammer! maar rond half 3 ben ik naar de bar gegaan om even een drankje te doen met Jan willem...was gezellig en er kwamen allemaal mensen bij zoals Pien, Bobby, Thieme etc...was leuk...we hebben daar tot 7uur gezeten ofso en zijn toen even snel uiteten geweest bij city cafe! Heerlijke chicken faijta gehad:) deze keer heel erg zout...we hebben daar eventjes gezeten en toen gingen we naar de verjaardag van Jaquelien! Bij de studentenwoningen even een biertje (voor mij cola light) drinken...het was super gezellig, iedereen was er! rond uurtje of 1 naar huis gegaan want de volgende dag moest ik wel stage lopen dus deze keer eventjes niet naar havana;)

Woensdag weer de eerste dag voor stage lopen...vroeg eruit...laat op bed!! Vermoeiend hoor...wat heb ik hier toch een rot leven;) het was wel weer super leuk Janine te spreken en alles even bij te bespreken van het weekend, wat ik gedaan heb de vakantie etc...na stage naar huis om eventjes te skypen met mn moeder..!! Was wel weer vertrouwd om haar te spreken via skype...weer als al die andere maanden ;)...dus even bijkletsen etc...en toen eventjes mn oogjes dicht gedaan want die avond was het afscheid van Thieme en Richard in havana...eerst even langs de studenten woningen om iedereen op te halen en toen naar Havana...gezellig met iedereen kletsen en richard gedag zeggen (naja dat dachten we op die dag nog wel, ze zijn er nog haha) het was leuke avond en het werd weer half 3 dat ik thuis was...pff...vermoeiend!

Donderdag ook stage gelopen en daarna eventjes boodschappen doen want mn koelkast was leeg... en die avond was de verjaardag van Tim van de bar bij plaza!! We gingen naar plaza en ons versieren met slingers en balonnen en toen nr de bar om hem te feliciteren...hij vond het super leuk! Later zaten we met een aantal bij elkaar te chillen en Tim en Linda waren weg en later ineens naar huis...haha zaten we daar op zijn verjaardag;) maar was wel gezellig hoor...

Vrijdag ook stage lopen omdat ik maandag en dinsdag vrij was heb ik voor de vakantie een dag ingehaald en vrijdag moest ik de andere dag inhalen...na stage eventjes naar huis gegaan en even skypen met papa en mama! toen snel oog eventjes een oogje dicht gedaan want we moesten de hele avond nog! Toen eventjes naar studenten woningen om hun op te halen en toen op naar Havana...was leuke avond maar het was er super warm binnen...na havana natuurlijk naar karels!! het was weer eens een leuke avond zoals altijd eigenlijk:) rond uurtje of 4 was ik thuis...
Zaterdag...UITSLAPEN jeeeeeejj!! Eindelijk...heerlijk...lekker tot 12 uur!! haha...rond uurtje of half 2 zou ik gaan duiken met Onno en Greet mijn buren...eerst even spullen halen bij duikschool en toen duiken bij 18th palm bij plaza...het was wel een mooie duik alleen heb ik wel eens mooier gedoken en hebben ook niet veel gezien zoals schildpadden etc.! maar om weer even in het duiken te komen wat ik aankomende weken nog vaker wil gaan doen! Toen gingen we naar huis en even de duikspullen afgespoeld en eventjes een drankje gedaan bij Greet op de porch! toen naar huis eventjes huisje opruimen en eten! Toen lekker relaxt even greys anatomy gekeken, er was een BBQ bij stef maar ik moest nog wat dingetjes doen etc dus ben later gegaan en heb Pien opgehaald! We kwamen daar en heb de heletijd op de stijger gelegen sterren gekeken en lekker gekletst...toen met z'n alle naar Havana! het was echt heel druk voor een zaterdag en super gezellig want er waren veel bekenden!...toen gingen Aziz, Pien, Bobby, Thieme en ik nog naar Karels...maar het was er heel erg leeg, geen plaza mensen verder! Samen met Aziz de dansvloer onveilig gemaakt...was super leuk!

Zondag ook weer lekker tot uurtje of 12 geslapen, ja moet toch ergens mijn slaap uren vandaan halen haha! En die middag met Stef, Anoek en Jules naar Sorobon...heerlijk gelegen en geslapen...wat resulteerde in een zeer verbrand hoofd!! ik had alleen mn lippen en neus ingesmeerd, dus mijn neus was niet verbrand en de rest wel...geen gezicht! Toen ik dat merkte zijn we gaan lunchen...(Spicy chicken salad natuurlijk, ik kreeg weer eens geen kaart omdat ze het bij de bar al weten) toen was het al vijf uur toen het op was en op naar happy hour bij plaza...Er waren niet veel maar het was wel gezellig! We zijn daar tot uurtje of 8 gebleven en toen was iedereen weg en zijn Anouk en ik ook maar naar huis gegaan...Toen thuis lekker gedouchd en op bed gaan liggen, en goed insmeren en aftersun om de schade te beperken..lekker greys anatomy gekeken..!!

Dit was mijn vermoeiende week weer...het was leuk en avond heb ik lekker weer mijn chill avond...ik zit dit nu te typen met een zeer verbrand hoofd met blaren...en knal rood is hij!! maar gewoon doorgaan want mijn motto hier is ' Wat rood is wordt....BRUIN' haha...

Nu nog 8 weken....

xxx

  • 19 April 2010 - 13:38

    Marleen:

    he Marye,

    Kan haast niet geloven dat je nu nog verbrand.
    Heb ook de familie foto`s op hyves gezien, jij zo bruin en de rest zoooo wit hahahaha.

    Als je terug komt moet je maar het recept van die chicken salad meenemen die wil ik ook wel proeven.

    Veel plezier en overwerk je niet he!!!!!

    xxx Marleen

  • 19 April 2010 - 13:53

    Marian:

    Marleen, dan kom ik bij jou die chicken salad wel een keer proeven oké?
    Je moeder zag lekker bruin hoor, ben vanmiddag weer met haar naar de sportschool geweest. Ik zei tegen haar, ga nu hier maar ff chillen op die apparaten!
    Veel plezier nog en tot volgende week!

  • 19 April 2010 - 17:38

    Lilian:

    Dushi!
    Jij bent ook een super leuk en lief meisje :)
    Baal er nog steeds als een malle van dat ik dit weekend niet lekker met je op het strand gelegen heb!!
    Geniet altijd van je verhalen, klinkt allemaal zo fijn!!
    Kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 46787

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: