Niet zo lang meer....GENIETEN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Niet zo lang meer....GENIETEN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Niet zo lang meer....GENIETEN

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

24 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii iedereen,

Zoals jullie kunnen zien nog maar heel eventjes op Bonaire...nu gaat de tijd echt snel maar dat wil ik niet...ik vind het hier super weer, ik had even mijn dipje maar daar ben ik alweer helemaal overheen! Ik wil niet weg van zon, zee, strand, palmbomen, leuke mensen, havana, karels, chickensalad en nog veel meer! Ik ben nu aan het genieten en dat merk je ook weer eens aan mijn uitgaanspatroon, van dinsdag tot zaterdag te vinden tot sluitingstijd te vinden in Havana!...

Maandag heb ik alleen weer eens niets gedaan...gewoon lekker relaxen, dat vind ik echt heerlijk...eventjes niemand op me heen, lekker beauty dingetjes doen zoals maskertjes, scrubben...heerlijk en dan grey's anatomy kijken :)

Dinsdag naar stage en toen die avond naar happy hour bij plaza met Gerlinda...er waren veel meer stagiaires van plaza...en hebben even een borreltje gedronken met z'n allen! Iemand van plaza was jarig dus dat moet je wel naar havana...heel vervelend :P dus we gingen met de groep naar Havana...gewoon lekker kletsen, dansen en drankje doen. Op een door de weekse avond zijn er niet veel mensen maar als je met een groep bent is het altijd wel gezellig!

Woensdag naar stage en na stage naar huis eventjes eten en toen naar de bowlingbaan! Eerst even Jules, Roy en Sietske ophalen en later kwamen Stef en Pien! Eerst drankje gedaan en toen lekker wezen bowlen...normaal verlies ik altijd maar deze keer lagen we dicht bij elkaar! De eeste keer was ik lekker geen laatsten en de tweede keer zelfs vierde! Ik word ooit nog wel een goed in het spel...maar het was gezellig! Toen naar plaza om Gerlinda en Sjoerd op te halen voor weer een avondje havana...Nu waren er echt veel van plaza en gewoon even lekker een dansje wagen, drankje doen...

Donderdag eerst stage ook en toen met Stef naar de film avond bij plaza...Shutter Island draaide. Wel een leuke film maar erg vaag...deze lekker niet in slaap gevallen! Toen gingen we met Koen, Jules en Mark naar het casino...heel klein maar weer eens wat anders dan aan de bar hangen...Pien kwam ook nog en later Gerlinda, Jacqelien en Sietske...De mannen deden black jack...en Pien en ik gingen roulette doen...wat denk je...twee keer helemaal niets! Beetje jammer...maar heb wel gelachen, toen natuurlijk naar havana met Gerlin en er waren nog meer van plaza! Weer leuke avond!

Vrijdag overdag naar supervisie gegaan en daarna chillen met Sjoerd op sorobon...zonnen, chicken salad eten, slapen, zwemmen, muziek luisteren, kletsten...!! Heerlijk dagje was dat...Toen naar huis douchen en daarna naar de plaza bar voor happy hour! Daar zaten ook meer een aantal van plaza en even drankje doen... de salsa lessen zijn ook weer begonnen dus heb ik nog een dansje gewaagd met de salsa leraar...;) volgende keer ga ik echt helemaal mee doen, nu kwam ik wat later! Toen gingen we naar havana...het was erg warm en druk maar gezellig in 'de plaza hoek' ! lekker dansen, malibuappelsapje drinken...genieten! Toen natuurlijk een afterparty bij karels...tot sluit natuurlijk dansen op bubbeling, house, reggeaton etc.!

Zaterdag heerlijk uitgeslapen, eigenlijk de hele dag niets gedaan elke avond op stap rond 3uur slapen en dan er half 7 weer uit...dat is uitgerekend 3,5uur slaap per nacht...op een gegeven moment gaat het lampje uit...dat was dus zaterdag! Lekker geslapen tot 1uur...toen in de zon gelegen in de middag, gegeten en weer even chillen op bed...! Die avond natuurlijk wel weer naar havana want ik mag natuurlijk niets missen...heb wel weer gelachen...:) was leuk...en best druk voor een zaterdag! daarna weer naar karels met een aantal en toen we naar huis wilde toen bleek ineens de scooter van Gerlin en Jacqie te zijn gejat...ze jatten hier als raven echt waar, dan nemen ze je scooter mee en ze gaan hem strippen en onderdelen eraf halen en je ziet hem nooit meer terug! echt klote...

Zondag de wekker om 10 uur en we zouden die dag gaan windsurfen bij sorobon met Stef, Sjoerd, Mark, Pien en ik...maar daar zijn we niet aan toe gekomen, we hadden geen zin! We gingen eerst lunchen, toen slapen, zwemmen, slapen! Het was een super gezellig middag vol grapjes zoals 'de wereld is geen krentebol' (waar het op slaat...geen idee) dat ging de hele middag zo door heb echt veel gelachen! Toen naar happy hour bij plaza...maar deze was super leuk! Er was een leuke DJ, plaza mensen waren er...eten besteld met z'n allen en gewoon kletsen met nu leuke muziek erbij (house) heerlijk, genieten is dat gewoon! Samen met Sofie nog even lekker het warme water van Bonaire in om te genieten van Bonaire in het donker...samen zwemmen met een wijntje in je hand is niet makkelijk maar wel erg lachen en genieten!

Ik heb een super leuke week gehad met veel uurtjes in havana...gezelligheid, gelachen, gedronken, gedanst....en vooral GENOTEN! Dat moet ik dus nu ook doen aangezien ik nog maar 3,5 weken heb...misschien 4,5 maar dat hoor ik pas vrijdag want dan ga ik naar de KLM om mijn ticket te verlengen met een week! Dan zou ik de 25ste juni terug komen en als dat niet doorgaat gewoon de 18e van juni!...ik ga mijn best doen om nog een weekje langer te blijven...

Echt super dat jullie nog steeds trouw mijn stukjes lezen! Super leuk...

Zie jullie snel...

Liefsss

• 24 Mei 2010 - 20:49

Marleen:

ha die Marye,

Daar was ik al weer, dus weer een leuk weekje gehad.
    Dus je wil er nog wel een weekje langer blijven.
    Als je mij nu even het recept stuurt van de chickensalad dan kun gerust thuis komen en dan maak ik de salad wel.
    De zon schijnt hier op het moment ook en de temp. van ons zwembad is 28 graden. duuuuuuuus
    Wij hebben een leuke middag en avond, je ouders waren hier met de familie van Diepen, lekker met elkaar gegeten (Chinees)en gedronken, gelachen enz. Was weer bere gezellig haha.

xx marleen

• 25 Mei 2010 - 06:31

Lilian:

Hihi!! Wat goed dat je nu toch nog zo aan het genieten bent. Zie je wel, je gaat het missen ;) En op een of andere onverklaarbare wijze blijft de laatste maand je het beste bij dus maak er maar een mooi feestje van!!!
    Dikke kus

• 26 Mei 2010 - 07:28

Jessica:

Hai lieve Marye,

Ik ben weer helemaal bijgelezen hoor :). Wat heerlijk dat je op het moment alleen maar aan het genieten, genieten en genieten bent. Dat is belangrijk! Kom je nog wel aan je stage opdrachten toe?

Ha, wie had dat nou gedacht? Dat je je verblijf op Bonaire met 1 week zou verlengen, het was nog maar afwachten of je er überhaupt wel wilde blijven. Nou meid, ik vind dat je het super hebt gedaan! Daar ga ik straks - in september - een voorbeeld aan nemen, dat begrijp je natuurlijk wel ;).

Geniet nog van je laatste weken en ik hoop voor jou dat je nog een weekje langer kunt blijven. Dan stellen wij - hier in Nederland - onze WELCOME PARTY gewoon even uit. Geen probleem :P.

Liefs en knuffel,
    Jessica (buurvrouw)

• 26 Mei 2010 - 08:07

Josien:

Ik lees het goed Marye, over een paar weken lig je bij Marleen en Jessica in het zwembad en krijgen we een chicken salad (home made by Marleen)! Ik wil je wel vergezellen bij het chillen ;) haha! Geniet nog even van je laatste weken, zal wel goed komen denk ik zo!! Kus Josien

• 26 Mei 2010 - 15:06

Mariska:

hey meid, de tijd vliegt he!
    Geniet er nog van! ik heb denk ik het zelfde probleem als jou... Ik heb mijn draai hier helemaal gevonden en ik wli nog niet naar huis!!! Ik ga dit zooooo missen!
    nou zie je wel weer in NL verschijnen...
    xxx maris

• 26 Mei 2010 - 17:40

Erika:

aaah !!!! gekkenhuis verlengen uiteraard !!

je bent lekker je ding aan t doen meis, héérlijk!

mis je. xx