Nog maar 3 weekjess... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weekjess... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weekjess...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

08 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii lieve mensen!

Hier alweer mijn derde na laatste verhaaltje over mij avonturen op Bonaire...echt heel jammer! De tijd gaat nu super snel, nog een weekje stage en dan 13 dagen vrij en genieten...! Ik wil echt nog niet naar Nederland want het is hier gewoon super, je wordt wakker en de zon schijnt dat weet je al...het is 35 graden! Je gaat aan de bar zitten bij het strand, kijkt naar de ondergaande zon, palmbomen ritselen in de wind...je rijdt langs de boulevard en hoort de zee tegen de muur slaan...heerlijk dus!

Maandag ben ik naar stage geweest en heb daarna niets gedaan...iedereen was moe van het weekend en ik had ook zoiets van even relaxen! Dus weer zoals altijd boodschapjes gedaan, skypen met mama en papa, douchen, grey's anatomy kijken en slapen!

Dinsdag eerst stage gelopen en toen naar huis....die avond maar even een happy hourtje gedaan bij plaza! Samen met Stef, Gerlin en Jaquelien...er waren nog meer van plaza...heerlijk eventjes relax gezeten, wat gedronken! We zijn niet meer naar Havana geweest want er ging bijna niemand...dus ik dacht ik ga ook lekker niet!

Woensdag naar stage maar ik had die dag een ontsteking in mijn gezicht (nee ik krap niet aan een plekje:P) dus ik naar de apotheker (jazeker de apotheker) en die zei...nee meid, je moet naar de dokter! Dus ik afspraak maken met de dokter om half 12 maar eerst naar de school! Om half 12 was ik bij de dokter...en wachten, wachten, wachten...een uur wachten! naja eindelijk aan de beurt...zegt de dokter jaa dat is zeker ontstoken (het was helemaal rood, en het klopt de hele tijd, het was dik, opgezette klieren etc... niet leuk dus;) ) dus hij zegt je krijgt van mij antibiotica en een antibiotica zalf...heb ik weer :P mr het doet gewoon echt pijn en is in mijn gezicht...dus moest ik later weer naar de apotheek om medicijnen te halen! Dus op dit moment zit ik aan de antibiotica...spannend verhaal he! De dokter vroeg ook nog aan mij...wil je een paar dagen vrij van werk...hahahaha zo makkelijk gaat dat hier dus maar ik ben van boere afkomst dus ik werk gewoon door, al heb ik wel even zitten twijfelen:P haha die avond zouden we gaan bowlen met een aantal...dus ik een mooie pleister op mijn hoofd plakken en daar beetje rouge overheen gedaan, niemand die het zag:P naja ze zagen het wel mr niet echt gelukkig! Het bowlen ging wel minder maar dat schuif ik gewoon op mijn medicatie...minder zicht, minder concentratie...dus dat het niet goed ging...tsjah medicatie he;)...verder was het heel gezellig want we waren met Stef, Jules, Roy, Merissa, Linda, Pepijn en later kwam Pien nog! Het was een leuke avond...toen nog wel even om het hoekje gekeken bij havana mr was niet echt iemand dus maar naar huis gegaan...

Donderdag eerst naar stage geweest en daarna naar huis…en toen lekker naar de filmavond met Stef, Sjoerd, Mark en Robbin! Het was een leuke film die gedraaid werd…ik weet alleen niet meer hoe die heette! Na de film eventjes aan de bar zitten bij plaza en Robbin en Stef gingen bier halen en toen gingen we met een aantal lekker bij plaza op het strand zitten om biertje te drinken…super gezellig! Toen nog naar havana geweest…was super gezellig en Bobby zijn laatste avond voordat hij 10 dagen naar Nederland gaat dus moest er afscheid genomen worden haha!...verder was het super gezellig!

Vrijdag eerst naar mijn laatste keer supervisie geweest…even gezellig gekletst en afscheid genomen! Naja ik heb haar laptop nog dus moet er nog een keertje langs…maar super lieve vrouw is dat! Toen naar de supermarkt eventjes boodschappen doen, naar huis, wasje draaien, huisje opruimen…huishoudvrouwtje spelen dus! Daarna om 6uur naar de airport om Bobby en zijn familie uit te zwaaien! Die avond zou ik naar havana gaan maar je gelooft het nooit…ik ben in slaap gevallen en de volgende dag om half 1 in de middag wakker geworden…haha echt ik heb nog NOOIT een vrijdag avond havana gemist! Vrijdag gingen Jules, Sjoerd, Stef, Gerlin, Jaquelien en Pien ook naar Curacao..Marye kon niet mee want ze had geen geld, zielig he!!...

Naja zaterdag werd ik dus wakker om half 1, belde Joyce op en die lag al met haar moeder op Sorobon…dus ik ging eventjes naar Sorobon…lekker gekletst en in het zonnetje gelegen! Naja mag niet in de zon met mijn antibiotica dus beetje in de schaduw…toen naar huis en die avond naar happy hour bij plaza om daarna naar ‘het’ feest te gaan bij een aantal jongens thuis! Het was wel super gezellig…in het zwembad gegooid natuurlijk…leuke muziek dus was een mooi feestje! De volgende dag al nieuwe roddels haha Bonaire he in schijn heel erg dronken te zijn geweest en helemaal los te zijn gegaan haha ik had antibiotica en ik wist niet dat je van cola echt dronken kon worden! Haha…ik kan er erg om lachen!

Zondag naar National park geweest met Rico, Pepijn, Robbin, Merissa, Pearly, Jolien en Linda (allemaal nieuwe stagiaires behalve Robbin) het was leuke dag…eerst even op een strandje gezeten, we hadden een grote koelbox mee met drinken, chips etc…!! lekker hoor…en beetje in het park gereden! Toen naar huis gegaan en die avond kwamen mijn lieve mensen weer terug van Curaçao en ze hebben het heel leuk gehad…dan denk ik wel…was ik er ook maar bij! Maar het is niet anders in Nederland koop ik wel weer een nieuwe broek dan ben ik ook weer blij…:)

Naja dit was mijn weekend…aankomende week is mijn laatste stage week…!! Afscheid nemen BAH!...maar dat lezen jullie volgende week…

Kussssjes

  • 08 Juni 2010 - 18:48

    Marleen:

    Marye,

    O, wat ben je zielig met zo'n ontsteking in je gezicht. Maar knapt het al weer op dan???

    Dat je dronken word van cola dat kan hoor dat was ik ook zaterdag. (iedereen dacht dat ik lam was haha)

    We hebben hier boeren weer dus je vader is wel in zijn nopjes, ik heb liever iets meer zon.

    He meid de groetjes xxx
    Marleen


  • 09 Juni 2010 - 20:43

    Anouk:

    Heyy!

    Hoe krijg je die ontsteking nou weer in je gezicht, hahaha! Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

    Geniet nog maar eventjes van het weer daar de laatste 3 weekjes, want hier is het heeeeeel anders!

    Veeeeel plezier!
    xxxxx

  • 10 Juni 2010 - 12:27

    Josien:

    als ik vlug over de tekst heen ga zie ik alleen dit WOORD: SUPER GEZELLIG!

    En serieus gewoon vrij krijgen van je werk als je een ontsteking hebt!? Hoe jaloers wil je ons hebben?

    Ik ben druk op zoek naar een leuke vakantie, maar ik denk dat ik geen beter reisadvies kan krijgen dan deze waarbenjij.nu!

    Nog ff genieten en dan lekker zomer vieren in NL!

  • 12 Juni 2010 - 12:03

    Jessica:

    Yeah right! Marye Dekkers, dronken worden van cola bestaat volgens mij echt niet. Je kunt me alles wijsmaken, maar tot zo ver natuurlijk haha.

    Heeft die ontsteking nog ernstige schade aangericht in je oh zo mooie gezichtje? Haha :P.

    Trouwens, ik woon sinds afgelopen donderdag weer thuis. Dat maakt ons bijna weer echt buren.

    Veel plezier!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 46768

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: