Heeeele drukke week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Heeeele drukke week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Heeeele drukke week...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

23 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon tardi dushi hende,

Dit was een druk uitgaansweekje… veel happy hours en veel gezelligheid!! Dat is altijd goed…

Maandag heb weer stage gelopen en daarna heb ik lekker geskypt met mijn papsie en mamsie…:) dat is altijd gezellig…even vertellen wat er allemaal gebeurt is nog die zonder…haha alleen lekker uitbrakken en boer zoekt vrouw kijken…waar komt die Wietse toch vandaan…dat is vlak bij ons toch!!...jullie weten natuurlijk de uitslag al van welke boer met elke vrouw gaat..mijn favoriete boer is toch Peter, de paardenboer…ben benieuwd hoe dat afloopt en ook hoe het afloopt met de verlegen Wietse…en niet verklappen he jullie;) maar weer even ter zaken komen…na het skypen heb ik gegeten met Tet en Erika…en daarna natuurlijk weer naar de happy hour van 9 tot 10…het zal ook weer eens niet en nog blijven hangen tot een uurtje of 12 ook…Maar het was super gezellig en nog even na gepraat met de barmannen over de woeste zaterdagavond.

Dinsdag weer naar stage geweest…Daarna zou ik met Tet en Erika gaan eten maar had al wat gegeten en moest om 7uur alweer op cursus zijn. Dit gaat best goed hoor…alleen kan nog geen gesprekken voeren…alleen de basisdingen…maar het is altijd wel gezellig…na de cursus, die is van 7uur tot 9uur…snel naar plaza en happyhouren…deze keer werd het 1uur…vermoeiend zeg;) …

Woensdag weer stage en daarna van 5 tot 6 even happyhouren…maar dat liep uit tot de volgende happy hour van 9 tot 10…haha ongelovelijk..!! Samen met Tetje, Erika en later kwam Marten ook nog…het is altijd erg gezellig daarom gaan we er ook zo vaak heen…maar kost wel lekker veel geld moet ik zeggen…Einde van de maand wordt krapjes..

Donderdag…aaaahhhh een dagje lekker rustig aan doen !! Heerlijk…Eerst natuurlijk stage en dan weekend…!! 3 dagen vrij…maar er moest weer gesport worden…jaa marye aan sport zullen jullie wel denken…ja logisch ik vraag het mijzelf ook nog steeds af…Samen met lilian ging ik naar Zumba, mijn collega Janine doet dat ook…was beetje moeilijk omdat ik als Hollander niet echt hele soepele heupjes heb net zoals de Antilliaanse hier…maar ja samen met de andere Hollander Lilian viel ik niet erg op ;) maar het was erg leuk…en….sportief!!
Na het sporten even naar huis, douchen en op naar Tetje…deze avond geen happyhour…eventjes rust…we hebben lekker boer zoekt vrouw gekeken en gezellig wat gegeten en gedronken..!! Daarna naar huis…

Vrijdag ochtend naar supervisie geweest…was wel leuk!! De vrouw die mij supervisie geeft is echt een leuke Antillaanse vrouw…Ik ga nog veel van haar leren denk ik…Na supervisie…mijn huisje opruimen…dat werd tijd en lekker daarna met Tetje in de zon gelegen beetje bijkleuren na vier dagen met weinig zonlicht…aangezien stage tot half 5 is en het half 6 al beetje donker begint te worden…Tetje kwam thuis en we hebben heerlijk gegeten…aardappeltjes, sla en kip…kan het gezonder???:) daarna ons eventjes mooi maken en op haar happy hour…(again)…Lilian en Joyce kwamen ook nog en we zaten eventjes gezellig, deze keer geen salsa gedanst maar gewoon aan de bar gezeten…rond uurtje of 11 naar havana maar niet zonder eerst naar de watta (snackbar) te zijn geweest… en dan op naar Havana…Dat was ook weer gezellig..!! Lekker met veel mensen gesproken, lekker gedanst en drankjes gedaan..!!...Suus ging weer terug naar Nederland en het was haar laatste avond..!! Nou suus…ik ga je missen!! We spreken elkaar nog..!! na Havana altijd Karels…een bar waar altijd veel Antillianen zijn met mooie bubbeling muziek..HEERLIJK…beter als de muziek van Havana…beetje oudbollig en 3x hetzelfde nummer…tuintje in mijn hart..Verschikkelijk!!..maar dat terzijde…Na Karel besloten we nog eventjes te gaan zwemmen in de zee met Erika, Tetje, Mathijs en Lars…in het begin is het water wel koud maar het was wel eventjes leuk…half 6 waren we ongeveer thuis…ik kon lekker uitslapen maar de rest niet…hahaha…

Zaterdag lekker uitgeslapen, geskypt met paps en mams, toen lekker naar het strand met Tetje…We gingen naar Sorobon en we hebben alleen maar geslapen na deze heftige week…uurtje of 5 weer lekker naar huis maar je raad het nooit…een lekker band..>!! pff heb ik weer…maar een Amerikaanse man heeft mijn band verwisseld en nu weet ik ook hoe ik dat moet doen…maar de reserveband was een thuiskomertje...hij was erg zacht maar bracht ons naar huis…daarna lekker gegeten en nog een aflevering van boer zoekt vrouw gekeken…maar Marye wilde nog een keer uitgaan…maar Tetje was echt TE moe en ging lekker naar bedje…Ik had met Lilian afgesproken bij Sense, daar scheen een leuk bandje te zijn…het was er wel gezellig alleen niet veel jeugd…rond uur half 1 gingen we naar huis…maarja toen was Lilian haar band lek…hahaha…We vroegen Marten en een vriend van hem ons te helpen en na een hele tijd ging de reserve band eraan…haha…toen kwam er een hondje over straat lopen met nog een ketting aan zijn halsband…hij liep een beetje te zwalken en liep bijna onder auto…dat beestje is losgeraakt.. en ik dacht ik neem hem wel mee naar huis…Dus hij in de auto…in mijn huisje gelaten, water en voer neergezet maar hij was erg onrustig en ik heb geen oog dicht gedaan…!!

De volgende ochtend het asiel gebeld en ik kon heb in de ochtend brengen…!! Wat ben ik toch goed voor deze wereld…te goed ;)…haha…na thuiskomst even skypen met familie Dekkers…die een verjaardag in Nederland aan het vieren waren van mijn oom…Heel leuk om iedereen eventjes te zien…
Na het skypen op naar Tetje en het strand..heerlijk eventjes gelegen bij plaza…happy hour er achteraan…daarna broodje ei gegeten en nog moe zijn van het hele weekend…een boer zoekt vrouw gekeken en daarna ging Tetje nog naar de volgende happy hour…mij werd het te gek en ging lekker naar bed..!!

Over 4 weekjes ben ik weer in Nederland...!! En super bedankt voor jullie reacties...het is altijd heel leuk om te lezen wie mij op deze site volgt...!!

Te otro siman ku un otro kuenta!!
(Ja ga dat maar vertalen..haha)

xxx

  • 24 November 2009 - 19:46

    Marleen:

    Ha ha Anouk ikke ben eerst, het lijkt wel een wedstrijd.

    Weer een goed verhaal hoor,ik ga even uit zoeken wat de tekst is die er op het eind staat je hoort van mij.

    xxx Marleen

  • 24 November 2009 - 19:58

    Anja:

    KIND KIJK JE UIT DAT JE NIET OVERSPANNEN RAAKT, JE WERKT VEEL TE HARD. JE MOET OOK WEL EENS ONTSPANNEN HOOR. KUSJES MAM

  • 24 November 2009 - 19:59

    Marleen:

    Ik weet het denk ik.

    tot de volgende week met een nieuw verhaal.
    Of zoiets haha.
    Uit spreken lukt niet echt, dat moet je maar even voor doen als je weer thuis bent.

    xxxxx


  • 24 November 2009 - 20:11

    Marye:

    Hahaha heel goed Marleen...ik ben trots...:)

  • 24 November 2009 - 20:21

    Marye:

    Leuk dat jullie allemaal reageren...super leuk om te lezen..!! :)

  • 26 November 2009 - 18:16

    Allard:

    Hoi Marye
    Wil je de groeten aan je buurman doen nl.Arjen
    Ik vond op internet een fotootje waar je bij hem in de boot zit met wakeboarden.
    En Tetje je vriendin is een nichtje van ene Gerben uit Harlingen die bij me stage heeft gelopen.
    Groeten Allard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 46730

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: