Bonaire... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Bonaire... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Bonaire...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

02 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon tardi…

Vandaag nog 17 nachtjes en dang a ik op het vliegtuig naar het ooh zou koude Nederland!! Van 30 graden naar 0 is wel een kleinbeetje vervelend!! Maar daarintegen krijg ik genoeg liefde van de mensen die in Nederland zijn…athans dat hoop ik natuurlijk ;)

Heb wel weer zin om onder een dikke deken te liggen, warme chocolademelk te drinken bij de kachel en lekker tv te kijken! … maar dat komt allemaal over 17 nachtjes…

Eventjes vertellen wat ik afgelopen week heb gedaan!!...

Maandag heb ik stage gelopen aan het einde vertel ik even hoe stage lopen eigenlijk gaat want ik heb het altijd over mijn vrije tijd..!! haha..
Dus eerst stage gelopen…toen lekker naar huis en eten met ons Tetje…we waren heeel moe van alle happy hours dat we lekker boer zoekt vrouw hebben gekeken stuk of 3 afleveringen want het was zo spannend wie ze zouden kiezen :) daarna lekker op bed…

Dinsdag stage, daarna alleen gegeten want ik moest om 7uur op cursus zijn…dat was wel gezellig!! Kan er nog niet heel veel van maar iets meer dan dat ik hier kwam!! Na cursus naar Happy hour…:) Tet en Erika zaten daar al te borrelen…het was wel weer even gezellig!

Woensdag waren we nog steeds moe en hebben we gezellig met z’n drieen gegeten…(pasta…met mais en boontjes…orrigineel, eten we nooooooit) daarna twee Nederlandse films gekeken…voor de films moest ik mijn huisje nog even opruimen (was ook nodig) want de volgende dag kwamen mensen Sweet lemon (mijn resort) bekijken aangezien het te koop staat…dus alles moest spik en span…:)

Donderdag ging ik lekker uiteten met collega’s van mij!!...super gezellig het was hier namelijk thanksgiving dus met kalkoen…eerste keer dat ik dat gehad heb…maar was wel okee..want een boer niet kent eet hij niet is mijn motto maar heb t wel geprobeerd…Het was namelijk een lopend buffet…was wel gezellig!..daarna nog even door naar plaza happy hourtje pakken en dan lekker naar ons Bedje..:)

Vrijdag…zou ik eerst stage gaan lopen maar aangezien mijn laptop het begeven heeft naja er komen allemaal cijfertjes in beeld..geluid gaat steeds harder en ik kan 1 t/m 4 niet intypen is het een beetje lastig!...overdag heb ik eerst lekker uitgeslapen en toen met tet in de tuin liggen zonnen:) heerlijk!! Tet nam patat mee en Jos en Agnes kwamen gezellig eten…dat is een stelletje dat kennissen zijn van Tetje…hele leuke mensen…Agnes kwam ook meteen kijken naar mijn Laptop…Daarna zijn we naar Happy hour geweest…het is laatste tijd minder gezellig…beetje jammer dus op naar Sense…even lounchen en dan door naar Havana…super gezellig was het die avond..!! Lekker druk, leuke muziek…afterparty bij karelsbar…!! En daarna nog even na kletsen met wat mensen…weer een geslaagde avond!!

Zaterdag lekker vrij en we gingen wakeboarden met Koen en Nicole…echt gezellig!! Om 1uur moesten we op de pier zijn en zwemmen naar de boot….waar wat een pokke eind was dat zeg…en dat met mijn conditie..! maar we hebben het gered…het wakeboarden gaat al wel goed..!! Ik kan al goed heen en weer en wilde nu een sprongetje doen maar belande hard op mijn snufferd…au..!! maar gewoon doorgaan…Niet denken aan de volgende dag met spierpijn….na het wakeboarden gingen we lekker eten bij tet en daarna happyhouren (oooh verrassend..!! plaza misschien?) maar was weer niet heel druk dus op naar Sense, daar was een modeshow…was wel leuk om te zien en er waren ook wel wat bekende dus dat was erg leuk!! Lekker gechilld en gedanst…toen Sense dichtging om 2uur gingen we nog eventjes naar Karels…was ook gezellig en op naar huis..!!

Zondag heb ik eventjes bijgeslapen..pizzaatje gehaald met tet en die meegebracht naar Jos en Agnes aangezien mijn PC het nog niet deed en Tetje dinsdag naar huis gaat…!! We hebben gezellig gegeten en gepokerd…jaa beginnersgeluk he Tet…haha je was gewoon slechter als mij:P…het ging namelijk erg goed totdat Jos van haar kleine stapeltje de grootste maakte … MET MIJN VIESJES!...belachelijk..;) maar het was gezellig!!

Volgende keer vertel ik wat meer over stage want mij PC is aan het vastlopen...aangezien hij het nog niet goed doet en anders mijn verhaal ineens weg zou zijn!!...dus die houden jullie van me tegoed..!!

Kusjesss
En tot snel...!!

Marye


  • 02 December 2009 - 20:00

    Anouk:

    Jaaaaaaaaaa, ik ben weer de eerste!:D
    Nog 17 nachtjess, dat is echt nog maar heeel kort marye dekkers!!
    Even oud en nieuw vieren en weer naar dat lekkere warme bonaire..

    Heee veel plezier nog eventjes.
    kuskus!

  • 03 December 2009 - 07:51

    Jessica (buurvrouw):

    Super om weer een verhaal van je te lezen :D, ik hou het nog steeds goed bij hoor! Je hebt het goed naar je zin zo te lezen, volhouden zo.

    Ik weet zeker dat je genoeg liefde zult krijgen hier terug in Nederland. Maar... ik denk niet dat ik deze keer in de KOU langs de weg ga staan om je welkom te zwaaien :P. Liever kom ik een lekker warm kopje thee bij je drinken als je terug bent.

    Wanneer vlieg je?

    xxx

  • 03 December 2009 - 09:40

    Tet:

    hey!!!!!
    en of dat beginnersgeluk was hahahaha ;)
    kus

  • 03 December 2009 - 09:42

    Marleen:

    Hee marye,

    Geen wonder dat je steeds moe bent, dat heb je met al die happy hours.haha. De eerste dagen in Nederland zul je dan ook wel moeten bij slapen.

    Nou meid we zien je gauw, doen we een warme chocomelk met slagroom.

    knuffel Marleen

  • 05 December 2009 - 22:49

    Little Brother @ NL:

    heey zus!!!!

    lekker he op bonaire maar het is veel lekkerder in nederland met lekkere truffel pepernoten mmmm ik zie je 20 december wel op het vliegveld teminste het is wel vroeg hoor maar voor jou kom ik zo vroeg me bed wel uit xD
    skypen is leuk maar je een in levende lijven te zien is togh leuker en hier is het heeeeel koud en daar is het heeeel warm en ik kan niet wachten om naar bonaire toe tegaan en dan nemen we lekker geen truffel pepernoten mee hihi maarja genoeg gelult ik ga maar weer eens

    tot 20 dec (of nog ff een x op skype)

    laterzz ya little brother @nederland

  • 06 December 2009 - 12:25

    Anja:

    weer een van de laatste reacties van je moeder maar je weet dat ik niet zo snel ben met de computer. we zijn aan het aftellen,wij missen jouw behoorlijk. kusjes van ons allemaal.

  • 06 December 2009 - 14:31

    Peter:

    Hé Marij,

    actief tripje heb jij zo.

    Wakeboarden, pokeren, hapy hour, toch allemaal wel dingen die mij hier in de koude polder wel aardig jaloers maken. Aangezien jij het wel verschrikkelijk verdiend hebt, zit ik daar trouwens niet zo mee, hoor. Mooi dat het zo lekker gaat en dat je je daar op je gemakkie voelt. Die stage horen we dan de volgende keer wel. Hier is de Sint net vertrokken en de cadeaus zijn weer binnen. Jorn, Jisse en Ties zijn weer helemaal blij en wij natuurlijk ook. Hé meissie kijk effe uit met duiken, want ik begreep dat je bijna koppie onder was gegaan.

    groeten, Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 46807

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: