Chillen met mn oom op de Antillen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Chillen met mn oom op de Antillen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Chillen met mn oom op de Antillen...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

23 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii…

Lieve mensen heel erg bedankt voor jullie super leuke reacties…echt super om het te lezen!! Bedankt…!! Hieronder weer een weekverslagje van mij en Adrie…

Maandag dacht ik weer stage te moeten lopen dus ik was er netjes om half 8…NIEMAND!!...Naja ik dacht misschien komen ze later want mijn collega’s komen meestal rond 8uur dus ik wacht…om 8uur nog niets ik dacht misschien omdat het gister carnaval was beginnen we om 9uur en ik had mijn begeleidster al wel gesmst maar kreeg niets terug en ik dacht als ik haar bel, bel ik haar wakker…maar om 9uur belde zij mij dat we vrij waren…haha heb ik weer..!! Dus ik weer naar huis crossen en eventjes nog op bed gaan liggen aangezien het zondag avond ook laat was geworden..! Toen ben ik met Pien naar het strand geweest, naar Sorobon! Het was super gezellig we hebben lekker in het zonnetje gelegen en geluncht….na het strand zijn we naar huis gegaan en heb ik mij klaargemaakt om weer lekker met mijn oom uiteten te gaan…dit keer gingen we naar Zeezicht, op de pier bij Karels..! Je zit er super relaxt…kijkt uit over het water en krijgt lekker eten…maar de bediening…die wist niet zo veel…Adrie zei ‘Doe mij de creme brulee maar…’ waarop zij zei…oh ik weet niet zeker of we die hebben…en verder niet navragen ofso haha…beetje raar was het allemaal! Maar we hebben wel super lekker gegeten! Na het eten heb ik met Pien nog een drankje gedaan bij Havana…

Weet je waar ik dinsdag mee wakker werd…twee, tweedegraads brandwonden op mijn neus…vette dikke blaren omdat ik heel erg verbrand was!! Dat is een goed begin van de dag haha…Dinsdag hadden we lekker een halve dag stage…heerlijk..! Ik de middag ging ik meteen door naar Pien en we gingen naar Lac Bai, super mooi wit strandje en mooi uitzicht…de hondjes van Pien gingen ook mee! Toen ze uitgezwommen en gespeelt waren gingen we naar plaza om daar nog eventjes in de zon te liggen (naja ik niet want mijn neus zou niet meer zon kunnen verdragen…) daarna zijn we lekker gaan happy houren…het was echt gezellig!! Toen moest ik naar huis want ik ging weer met Adrie uiteten…Super lief van hem dat hij me mee nam!! Die avond zijn we naar Patagonia geweest, dat is meer een steak restaurant maar volgens verhalen moest dat lekker zijn…dat was ook lekker alleen hou ik niet zo van vlees dus heb ik maar weer een chicken salad genomen :P altijd lekker…na het uiteten eventjes thuis lekker uitbuiken…en Marye maar weer op stap…Adrie ging niet mee want die kan mij niet bijhouden…en hij ging maandag tot woensdag zijn open water halen met duiken…Dus ben ik alleen naar Havana geweest…!! Was weer een mooi feestje als einde van het carnaval…er werd ook een pop verbrand en daar wilde we heen alleen dachten we even de shortcut te nemen…bleek dat het doodliep en we te laat waren voor de grote happening!...beetje jammer toen maar weer terug naar Havana om er nog een mooi feestje van te maken!...

Woensdag hele dag naar stage…er was geen school dus we hebben de hele dag op kantoor gezeten maar was erg gezellig!...Na stage zou ik naar zumba maar ik had vele vermoeidheidsverschijnselen dus ik ging niet meer..! Adrie had die dag zijn openwater gehaald en mag nu net als ik lekker duiken!...Dit wilde we gaan vieren maar eerst heel eventjes de oogjes dicht…haha dat werd al gauw 8uur en toen waren we te moe om te gaan en hebben we lekker broodje met een kopje soep gegeten…ook lekker!! En lekker vroeg op bed…

Donderdag ging ik weer naar stage…na stage gezellig met mijn oom gechilld thuis!! En ik moest toch wat doen aan mijn figuur omdat ik elke keer met uiteten een lekker toetje neem (het lekkerste van uiteten) dus dat moet er toch ergens af gaan aangezien je op kantoor niets beweegt!!...Dus op naar Zumba…lekker even geswingd en thuis lekker douchen en filmpje gekeken en weer lekker vroeg op bed om vrijdag weer te knallen!!...

Vrijdag had ik ook stage om wat dagen in te halen voor dat ik de laatste week vakantie heb!...Vrijdag ook hele dag op kantoor gezeten maar is altijd heel gezellig met mijn collega’s…Ik was om 4uur klaar en toen even Adrie ophalen om boodschappen te doen…ja de voorraad die ik had ingeslagen was al aardig uitgedunt…Toen hebben we alles naar huis gebracht en ons klaar gemaakt om weer lekker uiteten te gaan…we gingen maar weer naar Rumrunners omdat dat zooo lekker was..!! We hebben ook weer heerlijk gegeten…na het eten gingen we ons klaar maken voor weer een gezellig havana…Samen met mijn oom op stap…super gezellig!! En hij kan er een mooi feestje van maken hoor…na havana nog naar Karels alleen scheen er ineens een feestje te zijn in City…dus wij naar city…waar het weer super gezellig was…Adrie ging gewoon lekker mee en vond het ook leuk!...

Zaterdag was ik lekker vrij…dus eerst even lekker uitslapen en daarna lekker broodje gegeten want om 1uur moesten we bij Rento fun zijn om Quad te gaan rijden…dit gingen we doen met Pien en haar moeder…eerst informatie en op de Quad’s..eerst door de stad rijden…maar het is best moeilijk om de bochten scherp te nemen…ik was al op de andere weghelft haha…toen offroad rijden…super gaafff!! We gingen lekker crossen en naar de lighthouse…en nog een gebouwtje! Eventjes stoppen en genieten van de zee en het uitzicht…Toen gingen we verder naar grotten…met indianen inscripties was super leuk om te zien! Daarna gingen we naar een baai wat normaal onder water ligt maar echt heel erg mooi…zo zie je nog iets meer van Bonaire en ik begin steeds meer van Bonaire te gaan houden!!...We waren helemaal stoffig en gingen weer terug na een toer van 2,5 uur!...Het was super…Toen zijn we naar huis gegaan om eventjes ons stof af te zwemmen in het zwembad bij Sweet Lemon…heerlijk! Toen even in de zon liggen en douchen om klaar te maken om weer lekker uiteten te gaan!! Deze keer gingen we naar it rains fishes…waar we weer super lekker hebben gegeten…maar het toetje…ZALIG!!...Adrie en ik hebben het weer super gezellig gehad…Na het eten weer eventjes lekker uitbuiken thuis en weer op naar het strand feest…Adrie haakte weer af:P hij kan me echt niet bijhouden haha…Strand feestje was geslaagd, er waren leuke mensen en het was gezellig…kampvuurtje met wijntje erbij..helemaal goed!!

Zondag gingen we lekker een relax dag houden…we hebben lekker uitgeslapen en lekker gelunchd…toen thuis lekker eventjes in de zon gelegen, boekje gelezen…gewoon relaxt! En toen op naar de happy hour bij plaza want Adrie had dat nog niet mee gemaakt en als je op Bonaire bent moet je dat zeker gedaan hebben!! Anne was er ook en Stefano en Robbert kwamen ook nog…We hebben er genoten van een drankje, zon, zee, palmbomen en de ondergaande zon…wat is het leven toch super mooi!!...We hebben er wel eventjes gezeten en toen naar huis…die avond hebben we weer lekker een broodje gegeten met een soepje…heerlijk toch!! Adrie ging die avond vroeg naar bed omdat hij de volgende dag weer moest vliegen en als hij aankomt meteen aan het werk..!! Stoere oom heb ik he…een echte Dekkers!!...

Maandag moest ik naar stage maar mocht iets eerder weg en heb Adrie opgehaald en naar de airport gebracht…Daar gaatie dan!!...Het was echt super gezellig…we hebben leuke dingen gedaan, lekker gegeten en het erg gezellig gehad…Adrie bedankt voor alles!!!

Dit was het grote avontuur van Adrie en Marye…kijk voor foto's op mijn hyves...
http://loves-marye.hyves.nl/

xxx

  • 23 Februari 2010 - 14:42

    Marleen:

    Gsaf man zo`n oom.
    Denk dat ik jou ook niet bij hou hoor, als ik dit allemaal lees word ik al moe hahaha.
    Nou nog even geduld en dan komen je ouders en broertjes en dat je vader en moeder je ook niet bij houden haha,dan maar lekker met Bram stappen.

    Dikke knuffel Marleen

  • 23 Februari 2010 - 15:27

    Marian:

    Ach die arme Adrie, ik heb echt medelijden met hem, maar ik zou je ook niet bij kunnen houden hoor Marije!!!
    Feestje, borreltje,zon en zee. Niet dat ik er niet van hou, maar elke dag??!!!

    Groeties Marian

  • 23 Februari 2010 - 20:10

    Mama:

    Haiiii lieve marye!!
    Wat een leuek gezellige week heb je toch gehad.
    We tellen alle weken af tot we eindelijk bij je zijn.

    Kusjes mam

  • 23 Februari 2010 - 20:13

    Pap:

    Wacht maar tot ik bij je kom.
    dan zullen we eens zien wie de sterkste is.
    Natnek!!!
    ik heb hier mijn trainingsmaatje (theo en erik)
    Die mij in conditie houden
    Dus zodoende

    Liefs pap

  • 27 Februari 2010 - 18:58

    Job:

    Zozo marye bijna zijn we bij je ik heb er egt ontzettend veel zin in lekker wakeboarden en quad rijden strandje pakken heerlijk ik ga egt genieten daar en dan moet je weer elke dag lekker uit eten dat vind je vast heeeeel vervelend he :D
    dan heb je bram ook nog een stapmaatje.

    ik zie je 2 april weer Byeeeeee

    xxx je Kleinste broertje @ Nederland

  • 27 Februari 2010 - 18:58

    Job:

    Zozo marye bijna zijn we bij je ik heb er egt ontzettend veel zin in lekker wakeboarden en quad rijden strandje pakken heerlijk ik ga egt genieten daar en dan moet je weer elke dag lekker uit eten dat vind je vast heeeeel vervelend he :D
    dan heb je bram ook nog een stapmaatje.

    ik zie je 2 april weer Byeeeeee

    xxx je Kleinste broertje @ Nederland

  • 27 Februari 2010 - 23:11

    Anouk:

    Zoooo marye!
    Weeer een heerlijk weekje zo te lezen.
    Wij zijn net terug gekomen uit Oostenrijk, het was echt SUPER jammer dat het voorbij is!:(

    Meid ik spreek je snel weer!:D

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 46794

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: