Rustig weekje... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Rustig weekje... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Rustig weekje...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

08 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii…

Afgelopen week heb ik lekker een rustig weekje gehad…

De maandag was ik terug gekomen van Aruba…

Dinsdag weer naar stage…en na de stage op naar mijn nieuwe sport…ZUMBA..Ik ga samen met mijn begeleidster twee keer in de week op dinsdag en donderdag..jaa Marye aan het sporten..ongelofelijk maar is wel leuk..

Woensdag ben ik op stage geweest en heb geskypt met mijn lieve vriendinnetje Michelle..super leuk haar weer te spreken en te zien. Na ons gezellige skype gesprek ging ik lekker niets doen, ook wel eens lekker. Heb seizoen van Greys Anatomy gedownload en een paar afleveringen gekeken…en vroeg gaan slapen. Was ook wel weer eens toe aan rust.

Donderdag weer naar stage en na de stage weer lekker naar Zumba…Er is ook een nieuwe stagiare op het eiland, ze heet Anne. Sanne vriendinnetje van mij heeft tegen Anne gezegd dat ik op Bonaire zat en heb dus een berichtje van Anne gehad via Hyves en we hebben afgesproken donderdagavond een happy hourtje te doen bij plaza. Het was heel gezellig en om haar meer mensen te laten leren kennen zijn we naar het afscheidsfeestje geweest van Harm en Edwin, zij gaan weer naar Nederland. We hebben daar even een drankje gedaan op het strand met leuke muziek en gezellige mensen…

Vrijdag ging ik ook stage lopen omdat ik maandag vrij had gekregen. Op het kantoor wordt alles verbouwd, geverfd dus het was een chaos maar wel gezellig koffie gedronken met mijn collega’s. In de avond heb ik met Roy en Joyce afgesproken bij mij thuis en vanaf daar gingen we naar Happy hour bij plaza en Anne kwam daar ook heen. Het was erg gezellig en na de happy hour gezellig naar Havana. Anne ging niet mee want ze was beetje ziek. Samen met Joyce en Roy…Eerst kwamen we binnen en was de gemiddelde leeftijd veertig jaar…maar uiteindelijk is het een super leuke avond geworden, er kwam steeds meer jeugd…super gezellig. Na havana natuurlijk naar Karels en lekker gedanst en gezellig drankje gedaan… havana natuurlijk naar Karels en lekker gedanst en gezellig drankje gedaan…

Zaterdag was ik lekker vrij en heb ik Anne opgehaald en zijn we even een bikini gaan kopen voor haar, want die had ze niet mee genomen haha…en daarna op haar sorobon…we kwamen aan en Fab en Agnes lagen er al en we gingen erbij liggen…joyce kwam later nog…lekker slapen en bakken in de zon heerlijk…daarna gingen we naar huis en ik zou uiteten gaan met Anne, we zijn naar El Mundo wezen eten…een lekkere chicken salade ging er wel in..Daarna heb ik Anne naar huis gebracht en ben naar Havana gegaan…Rich en Roy waren daar en het was nog een leuke avond geworden…

Zondag samen met Joyce naar het strand, naar Sorobon, lekker lunchen en zonnen…wat een heerlijke vrije dagen heb ik toch…daarna naar Happy hour om gezellig een drankje te doen met Pien…het werd weer eens later dan de bedoeling was haha het zal ook weer eens niet…en toen lekker naar huis, douchen, aftersun op doen en lekker Greys Anatomy kijken en lekker slapen want de volgende dag natuurlijk weer half zeven dat we wekker gaat…

Aankomende vrijdag komt ome Adrie naar Bonaire…gezellig…

Heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes…vind ze heel leuk om te lezen..

Liefssss….

  • 08 Februari 2010 - 15:21

    Marleen:

    he marye,

    zozo ben ik vandaag weer eens eerst dat is lang geleden hahahahahahha

    Leuk verhaaltje weer, elke keer als ik het lees denk ik wat een leven heeft die meid daar. Stage, zonnen zwemmen, happy hours slapen, skypen enz lekker hooooooor.
    Veel plezier met oom Adrie en hem de groeten.

    xxxxxxxxxxxxxx Marleen

  • 08 Februari 2010 - 19:09

    Marian:

    Kijk aan, ook lekker aan het sporten, het komt toch nog goed met je meisje, haha!

  • 09 Februari 2010 - 18:54

    Anouk:

    Ik denk dat ik ook maar een vliegtuigje ga boeken richting Bonaire, al de verhalen, wordt er jaloers van!

  • 14 Februari 2010 - 21:21

    Peter:

    Hé Marije,

    hoeistie? Zo te lezen gaat het helemaal spik en span met je. Happy hour hier, drankje daar, feestje zus, chillen zo. En dan ben je zelfs aan het sporten geslagen.......maar wat is precies Zumba?? Word je daar echt moe van, of is het een beetje recreatief chillen in de Bonairense zon.
    Hé lief nichie, geniet van alle mooie momenten daar en doe de groeten aan ons Adrie. groeten Peter, Jeanette, Jorn, Jisse, Ties

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 46777

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: