Veel havana in een week :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Veel havana in een week :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Veel havana in een week :)

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

17 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii iedereen,

Hier weer een verhaaltje...nog maar vier verhaaltjes te gaan en dan zit ik weer in het oude vertrouwde Nederland...met 3 dagen regen en dan een dag zon...ik dacht dat ik er klaar voor was om naar huis te gaan maar ik wil misschien nog wel een weekje langer blijven, lekker vakantie vieren...genieten van het mooie weer omdat ik hier natuurlijk niet weer kom! Dus ik moet nog eventjes bedenken wat ik ga doen...Deze week moest ik twee dagen stage lopen en was dus van woensdag tot zondag vrij...HEERLIJK!

Maandag stage gelopen daarna boodschapjes gedaan en toen snel naar huis van mama zat op skype! Even gezellig bijkletsen over het weekend en daarna lekker filmpje kijken en vroeg op mijn bedje...

Dinsdag naar stage geweest en had ik een gesprek met mijn clientje op school! Het gesprek ging goed daar was ik dus echt super blij mee! Na stage naar huis en die avond naar happy hour bij plaza want Jules was jarig! Dus eventjes gezellig bij plaza gezeten en daarna natuurlijk weer op naar Havana met de plaza mensen! Super gezellige avond gehad...

Woensdag lekker vrij en lekker naar het strand met Sjoerd, Jules en Pien...maar eerst even bij Bobby zijn bootje kijken :) super leuk bootje en we gaan ook nog even zeilen voordat ik weer naar Nederland ga! Daarna naar de studentenwoningen om ze op te halen en naar Sorobon te rijden...heerlijk gelegen en gechilld...lekkere chicken salad gegeten...daarna lekker naar huis even douchen en om 7uur moest ik alweer naar supervisie (praten over stage) en daarna naar Gerlinda om haar op te halen voor de popquiz in havana...!! Het was er erg druk en leuke mensen waren er...super gelachen en gedanst...drankjes gedronken...en toen wilde ik nog even een afterparty bij karels hebben...maar die was niet open... :( beetje jammer maar ik had nog wat alcohol in mijn bloed dus Bobby heeft mij naar huis gebracht...was wel verstanding van mij he! Jaa ik ben mijn verstand niet verloren op Bonaire aangezien veel mensen hier rijden met alcohol op...ik niet:)

Donderdag stond mijn auto nog bij de boulevard en Bobby haalde mij op en bracht mij naar mijn auto en toen meteen door naar Gerlin om naar Sorobon te gaan...jaa wat moet je anders op Bonaire dan naar het strand:) Heerlijk gelegen en gekletst...we hebben lang niet samen vrij gehad! Pien kwam later nog en we hebben nog even lekker gelunchd!...Toen naar huis even douchen etc...en naar de filmavond...haha ik heb 5 minuten van het begin gezien en 5 minuten van het einde...waar die andere minuten zijn gebleven, geen idee haha! (slaapt lekker zo'n bedje) samen met Gerlin, Sjoerd, Stef en Pien waren we daar...daarna even drankje doen aan de bar half slapend...en toen besloten we toch maar naar havana te gaan...maar dat werd voor mij geen latertje was ik was echt kapot...:)

Vrijdag heerlijk uitgeslapen, wasje gedraait, boodschapjes gedaan etc. en gewoon lekker in mijn tuin gelegen te zonnen! heerlijk even een dagje niets...wel daarna even naar de happy hour gegaan naar Egon en Pien was daar ook nog! Die avond naar de studentenwoningen en op naar havana :) het was weer een mooie avond, mijn auto had ik bij plaza laten staan zodat ik een drankje kon drinken want ik sliep bij Gerlin en Jacqie:) Verstandig, verstandig! het was gezellig want we hadden een nieuwe DJ (normaal staat Anton er altijd met altijd dezelfde muziek op dezelfde tijden haha) maar nu een nieuwe...met leuke muziek! Dus beetje dansen, drankje doen...daarna afsluiten bij karels! Was heel gezellig...toen naar Gerlin en Jacqie en lekker slapen..!

Volgende dag er vroeg uit want ze moesten werken...ik lekker niet dus ik naar huis om verder te slapen! In de middag even chillen bij plaza, drankje doen en op het strand gelegen met Pien en haar moeder...er waren ook 3 andere stagiaires bij het zwembad dus hebben daar ook even lekker gezeten! toen was de middag al bijna voorbij dus naar huis om klaar te maken om gezellig met Gerlin bij La guernica te gaan eten! Het was super gezellig en heerlijk gegeten...dat toetje had dan weer niet gehoeven haha...ik zat echt vol! Bobby kwam nog gezellig bij ons zitten en daarna gingen we een drankje doen bij karels op de pier...even een red bull om wakker te worden! en daarna op naar havana voor een feestje te maken! Ik had besloten om lekker nuchter te blijven want dat vind ik toch het fijnste! Lekker gedanst...heerlijke avond! Toen weer naar karels...was ook super leuk! Er kwam alleen steeds een Antilliaanse (dronke) man van een jaar of 40 bij me staan om te dansen...en hij zei steeds...je moet niet bang voor me zijn, ik wil alleen maar dansen! Dus ik vertelde hem dat ik lekker alleen dans en toen liep hij wel weg....verder lekker gedanst en toen naar huis gegaan!

Zondag weer vroeg dag want we gingen met Mark, Linda, Sjoerd (nieuwe stagiaires) en Stef naar net National park...daar moet je geweest zijn zei iedereen! Nou wij er heen met de toyota Hillux van de stagebegeleider van Stef...je raad het nooit...we hadden betaal en ready to go...start de auto niet meer! Moterstoring! Aaaah sta je aan de andere kant van het eiland en doet je auto het niet...mensen van het park hebben er naar gekeken dus wij Pien bellen of ze ons op wilde halen...na een tijdje zei Mark ik ga het proberen...en JAAA hij deed het!:) dus konden we toch je park in alleen de auto niet uitzetten!...naja het park was wel okee...niet heel bijzonder, veel cactussen! maar wel gelachen...:) legunanen gezien, cactussen, cactussen, cactussen...uhm...verder niet heel veel! haha...we waren blij dat we aan het einde waren! Toen zijn we naar de seru largu geweest (het kruis boven op een berg dat je heel Bonaire kan zien) we kwamen daar aan...doet Stef de auto uit!! Neeeeee....hij start niet meer...sta je boven op een berg!! dus weer echt gelachen...en gebaald! Maar na een tijdje chillen en vaak proberen deed hij het weer! Gelukkig! dus toen zijn we naar huis gegaan en eventjes eten en 7uur naar donkey beach gegaan! Lekker gechilld, kampvuurtje gemaakt...muziekje erbij en biertje! Samen met Mark, Stef, Sjoerd en Linda! Was gezellig...:)

Ik heb een mooi lang weekend gehad! Veel in havana gezeten...gedanst, gelachen, gedronken! veel gezelligheid! dus ik wil nog niet naar huis op dit moment haha! maar het is bijna zover...Hoe was Feestweek in Kraggenburg! Hoorde dat dat wel erg leuk was geweest!

Tot snel...
xxx
Marye

  • 17 Mei 2010 - 13:20

    Anouk:

    Marye! Feestweek kraggenburg was suuuper gezellig!:D Maar ik lees alweer dat jij ook weer een lekker weekje heb gehad;) Ik ga nu weer hard aan het leren, want de examens zijn begonnen voor mij..

    Veel plezier nog!

    Liefs!

  • 17 Mei 2010 - 15:55

    Marleen:

    Marye,
    Ja, de feestweek was weer toppie en veel gelachen. Donderdag zijn we met de motor tocht mee geweest. Je vader en ik achter op een trike en erik scheuren. Was wel koud maar we hebben wel gelachen. De zaterdag zijn we toch nog 2de geworden met de Mammoettankers.
    Jij had ook weer een lekkere feest week daar, het lijkt wel of je daar elke dag een klein beetje vakantie hebt.haha

    xx marleen

  • 18 Mei 2010 - 08:31

    Josien:

    okee... vanaf nu ga ik je berichten niet meer lezen! Ik wordt er zoooooooooo jaloers van! Klinkt alsof je een jaar lang vakantie houdt!! Pfff.. en ik zit al weken achter mn laptop mn scriptie te schrijven :(
    Feestweek was uiteraard weer geslaagd! Maar had net zo lief bij jou op dat eiland gezeten haha!! Nog 3 weken! Doeiii

  • 21 Mei 2010 - 07:09

    Lilian:

    Dushi!
    Wat een fijne verhalen! Lekker al die dagen vrij hoor! Ben ik weer helemaal op de hoogte want ik heb je even niet zoveel gesproken :)
    Relaxed een andere dj dan Anton haha, maar die was in Nederland gespot hoorde ik, even op vakantie..
    Nou lief, geniet nog lekker daar en we msnnen weer!!!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 46733

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: