Heerlijke week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Heerlijke week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Heerlijke week...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

08 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi dushi hende,

Hier weer een verhaaltje van wat ik in deze week heb gedaan.
Ik zal ook eens iets meer over mijn stage vertellen misschien zijn jullie daar ook wel eens benieuwd naar haha…Het gaat wel goed op stage van mijn begeleidster Janine had ik dus een 7,5 voor de praktijk gekregen en een 8 voor mijn verslag. Op dit moment gooit mijn contact persoon van school roet in mijn Antilliaanse eten…ze geef mij een onvoldoende voor mijn verslag (5.4, wat kinderachtig he) en voor mijn praktijk…!! Dus ik moet mijn verslag opnieuw maken, ik snap wel dat zij het idee krijgt dat ik niet veel geleerd heb maar ik heb al super veel geleerd qua stage. Ik heb heel veel geleerd van de Antilliaanse cultuur, leren observeren, gesprekken met leerkrachten gehad, veel kennis opgedaan over de verschillende problematiek die de kinderen kunnen hebben…dus dat is al best veel! Dus ik ga van de week bezig met het nieuwe verslag te maken en hou jullie op de hoogte van mijn verdere stageperiode…stel dat ik hem niet haal blijf ik hier lekker wel tot juni…dan maar vakantie vieren!! Maar bij mij komt alles altijd goed…op het laatste moment! :)

Maandag heb ik stage gelopen. Na stage heb ik eventjes boodschappen gedaan, dat was echt weer nodig…koelkast was weer zo goed als leeg!...Toen lekker thuis eten gekookt voor mijzelf en gewoon gezond he aardappels met bloemkool! Jaa ik kan goed voor mijzelf zorgen hier…Na het eten eventjes rustig aan gedaan en Greys anatomy gekeken en toen eventjes naar Stef geweest om de foto’s uit te wisselen van het wakeboarden van zaterdag!...Hij is gezellig mee gegaan maar Happy hour waar Roy, Rich, Jaqueline en Gerlinda ook waren…Het was een gezellige avond!

Dinsdag naar stage en uit stage eventjes eten en op naar Zumba!!...jaa Marye sport nog steeds. Even lekker bewegen aangezien ik dat anders niet doe en alleen met mn kontje op een bureau stoel zit…dus het kan niet anders..! Na het sporten lekker douchen, maskertje in het haar, scrubben en lekker op bed!!...

Woensdag naar stage geweest. Na de stage heb ik Anne opgehaald bij plaza en zijn we naar mijn huis gegaan om samen een hapje te gaan eten, we hebben pasta gekookt en lekker dat het was! Lekker gezellig gekletst en toen op naar de plaza mensen om even een drankje te doen en dan met een aantal mensen te gaan bowlen…even mijn skills aan deze mensen laten zien. Ik zat in een groepje met Linda, Orlando en Stef…er was nog een ander groepje van Anne, Eva, Robbert en Pien! … en toen beginnen maar…en ja hoor ik ging lekker… in een spannende strijd met Stef…maar wie heeft er gewonnen….MARYE!! :D het gaat niet om het punten verschil maar gewoon om de eerste plaats…er zijn foto’s van dus bewijs is er en als het goed is heeft Stef die op zijn camera en is het nog niet vernietigd…De tweede keer was ik laatste omdat ik Orlando boven mij wilde krijgen…dus gooide ik slecht en in de goot omdat het nog maar 5 minuten was…haha toen bleek dat we nog een kwartiertje langer mochten…en tsjah daar had ik niet op gerekend dus volgende week woensdag weer een nieuwe poging!...Verder was het super gezellig en daarna nog (een) drankje doen bij Havana…ik was 3uur thuis hahaha…!

Donderdag weer lekker naar stage en na stage had ik weekend…Die avond zou ik naar zumba…maar het spijt me jongens, heel zwak ik ben niet gegaan maar naar de filmavond bij plaza met Joyce…was wel super goede film trouwens! Daarna eventjes drankje doen en weer lekker naar huis gegaan…

Vrijdag lekker uitslapen en daarna mijn huisje opgeruimd, geveegd, gedweild en de afwas gedaan:)…wat een goed begin van je weekend een schoon huisje..!! Daarna lekker naar het strand geweest met Jaqueline en Anne…later kwam Gerlin ook nog en Robbert en hebben wij met z’n drietjes nog eventjes een happy hourtje meegepakt!...en lekker bijgekleurd die dag…Toen naar huis eventjes eten en klaar maken voor de grote stapavond!...Eerst even voorzitten bij de plazahuisjes en dan op naar Havana…het was echt super gezellig zoals altijd…veel bekende en lekker swingen met Gerlinda!...Na Havana op naar Karels…waar ze altijd super leuke muziek draaien (House) samen dansen met Roy en Rich…heerlijk!!...en was rond uurtje of 4 thuis!

Zaterdag samen met Pien en Maikel naar Sorobon…heerlijk gelegen en geluncht want Pienetje gaat 12 dagen naar Nederland..! Toen naar huis en die avond moest ik oppassen op drie kinderen! Hele aardige mensen en ze hebben een TV!! Jeej ik heb eigenlijk de hele avond zappend doorgebracht…ooh wat mis ik de tv thuis..!! Ik moest tot 1uur oppassen en smste toen wat mensen om wat te gaan doen maar toen ik thuis was en ‘eventjes’ op bed ging liggen was ik al erg snel in coma…dus dat was een vroege zaterdag avond voor mij haha…ook wel weer een goed! Zondag lekker uitgeslapen en toen naar het strand met Joyce (Wat een zwaar leven heb ik) en haar ouders kwamen later nog gezellig…Toen naar happy hour bij plaza wat van 5 tot 6 is maar wij 9uur naar huis gingen haha…het was dus weer een teken dat het gezellig was!...

Jullie merken wel dat ik hier een super mooie tijd heb en echt van alles aan het genieten ben…dat gaat me erg goed af!!...

Liefssss
Sunchi

Marye


  • 08 Maart 2010 - 19:04

    Anouk:

    Nou na al deze verhalen, snap ik dat je het helemaal niet erg vind als je er nog tot juni hard aan het werk moet!
    Veel plezier nog!

  • 09 Maart 2010 - 10:00

    Job:

    haha eerst thuis zeggen 2x hardlopen en 2x sportendat heb je niet egt waargemaakt he xD

  • 09 Maart 2010 - 10:07

    Marian:

    Nou Marije, dus toch nog ff hard aan de slag dan maar he. En je moeder en ik zijn ook fanatiek aan het sporten hoor. Je herkent haar niet hoor, als je haar weer ziet in april!!!!!

  • 09 Maart 2010 - 10:43

    Marleen:

    He Marye,

    Je maakte met opzet je verslag niet goed, om er straks nog maar een paar maandjes bij aan te plakken.
    Ja ja ik heb je wel door.hahahahahhaha

    Dikke Knuf Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 46729

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: