Autopech week...maar wel gezellig!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Autopech week...maar wel gezellig!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Autopech week...maar wel gezellig!!

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

15 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii Dushi’s

Wat heb ik deze week weer beleeft…wel veel! De weken gaan hier veelste snel, over 3 maanden MOET ik alweer naar huis!...Nog maar 14 weken en 13 keer vrijdag avond naar Havana en Karels… maar over nu 2,5 weken komen mijn lieve ouders en broertjes naar Bonaire. Eerst vlieg ik naar curacao omdat we eerst daar 6 nachtjes blijven en dan vliegen we samen naar Bonaire om daar nog 5 nachtjes te blijven…Heb er super veel zin in…!!

Maandag ben ik naar stage geweest en daarna lekker naar huis en eigenlijk de hele avond niets gedaan om van het weekend bij te komen…lekker eten maken en daarna lekker greys anatomy kijken en vroeg slapen!...Dit is meestal mijn chill avond…

Dinsdag naar stage geweest en in de middagen ben ik het verslag opnieuw aan het maken zodat ik nu wel een voldoende krijg…daarna naar Zumba en er gingen twee andere meiden met mij mee om eventjes te kijken, was heel gezellig en we hebben onze dansmoves er uit gegooit…helemaal weer tevreden als je klaar bent, maar wat kan ik er van te voren tegenop zien zeg…haha maar na die tijd is het altijd lekker…daarna snel naar huis douchen en weer op naar plaza het volleybaltoernooi. Het toernooi was al afgelopen maar gewoon lekker even chillen met de mensen die er zijn…

Woensdag voordat ik naar stage ging deed mijn auto raar…hij maakte een super hard geluid…dus ik had super Onno gebeld (mijn buurman) en hij zei dat mijn uitlaat gescheurd was…wat een herrie, ik had echt een trekken waar ik in reed. Papa zou wel trots op mij zijn…in een toyota auto met het geluid van een trekker!! Ik kon ermee rijden maar iedereen keek me na op straat…maar heb ik stage gelopen en mijn eerste gesprek met een kind gehad. Janine (mijn begeleidster) ging eerder weg dus ik moest een kind ophalen om een introductie gesprek te hebben. Het gesprek ging wel goed, ik ben erg bang dat ik soms geen dingen meer weet te vragen. We hebben een half uurtje gesproken over zijn thuis, hobby’s, school etc. Het was een leuk gesprek. Na de stage dag naar huis en toen weer naar plaza om de mensen op te halen om weer te gaan bowlen…deze keer moet ik toegeven Stef, jij was beter! Ik was deze dag echt niet in vorm maar het was wel weer gezellig om met tien man te gaan bowlen en goedkoop bier en cola light (voor mij) te drinken!! Daarna gingen we even naar de Watta burger (snackbar) om een lekker broodje kipburger te halen met een aantal mensen…en daarna naar Havana. Havana was wel rustig en we zijn ook niet heel lang gebleven. Maar weer een geslaagde avond gehad.

Donderdag naar stage en heb ik mijn verslag helemaal afgemaakt en opgestuurd…nu is het afwachten wat het cijfer zal zijn…! Na stage eventjes rusten en weer naar Zumba, deze keer wel twee keer in de week Jobje..:P ik stond met mijn trekker (auto) voor een zaal waar het verhaal van God werd gepredikt en start ik daar mijn trekker…haha ik schaamde me dood…maar wel snel weggereden…haha en daarna weer snel naar huis douchen en naar havana om Roy weer te zien want die heb ik een tijdje niet echt meer gezien…Roy, vriendin van Roy (Nikkie) en Maikel waren er…we hebben wel eventjes gezellig een drankje gedaan.

Vrijdag moest mijn auto naar de garage en de automonteur bracht me naar huis en haalde me weer op. Ik ben eventjes bij divefriends geweest bij Anouk om gezellig te chillen en hij kon me daar weer ophalen…beter dan voor mijn huis want je weet maar nooit!...hij deed het weer en veranderde van een trekker in een verluisterbootje….heerlijk!! ik was er erg blij mee…toen was het al laat en heb ik lekker in de tuin gelegen in het zonnetje, lekker in het zwembad…muziekje erbij…en genieten maar! Toen snel even naar de supermarkt en op naar supervisie. Deze keer was supervisie bij haar thuis en het was erg gezellig. Ze vertelde dat ze vond dat ik heel erg gegroeid was op Bonaire, ik heb meer zelfvertrouwen, mijzelf meer ontwikkeld en ze was helemaal tevreden over mij. Dat is altijd heerlijk om te horen…na supervisie naar huis en chillen en toen weer naar plaza om eventjes voor te zitten en dan naar Havana te gaan…het was gewoon weer als altijd super gezellig! Veel bekende mensen, praatje maken, cola lightje erbij….Ja ik drink niet echt als ik rij…verstandig he!! En ik vermaak me ook super goed zonder drank..:) daarna naar karels en toen lekker naar huis en was rond 5uur thuis…na 2,5 uur slapen ging de wekker alweer….

Zaterdag…de wekker ging om half 8…en toen douchen, spullen meenemen en op naar plaza om te gaan wakeboarden…samen met Jacquelien, Stef, Robbert, Erko en Eva…Het ging deze keer wel super goed…want ik wilde van mijn ene voet voor naar de andere voet voor. Maar ik kan je een ding vertellen…je gaat hard op je bek…zooo 3x zo hard gegaan…maar ik leef nog en er is een filmpje dat ik eventjes blijf staan, vervolgens wel val maar ik stond en het is vast gelegd..!! haha…daarna samen met Jacq, Robbert en Stef naar Sorobon gegaan…eventjes lekker gelucht en geprobeerd te slapen op het strand wat op een of andere manier niet echt lukte…zelfs niet na een avond stappen 2,5 uur slapen…we hebben lekker tot uurtje of 6 op het strand gelegen en toen naar huis. Ik zou bij Stef eten die avond en hij heeft heerlijk gekookt ;) haha…was gezellig en toen naar plaza om de plazamensen op te halen om te feesten in Havana…dat was weer een mooie avond…daarna Karels..!! Super leuke avond…maar toen….Ik bracht plaza mensen naar huis en toen heeft mijn auto het begeven…hij staat tot nu toe nog op de parkeerplaats daar…hij wil niet meer starten! Ik wordt er zoooo moe van dat ding…maar ik wacht op Onno of hij kan kijken of hij tijd heeft om hem te maken! je brengt je auto naar de garage voor je uitlaat komt terug met een ander probleem...haha Toen belde ik Stef en die had niet genoeg benzine dus bij hem gechillt die avond…volgende dag mocht in zijn scooter mee en ben eventjes naar huis gegaan om met mn ouders over de auto te hebben…toen rond uur of 7 naar plaza om zijn scooter terug te brengen…toen natuurlijk weer om 11 uur thuis!! Haha het was een leuk weekend ondanks mijn gedoe met de auto…

Vrijdag heb ik een super gaaf feest…op een boot van 8 tot 12, onbeperkt drinken (cola natuurlijk) en hapjes…heerlijke House muziek…super gave boot waarbij je de zee van onder je kan zien…Super gaaf…maar ik zal veel foto’s maken…Ik heb er echt super veel zin in! De verhalen lees je volgende week maandag… ;)

Ik heb net voordat ik het berichtje wilde posten een mail van school gehad!! Door het verslag krijg ik een 7,5 voor mijn stage en een 7 voor mijn verslag!! Jeeeej ik mag hier blijven….:)

Xxx
Sunchiiii

  • 15 Maart 2010 - 15:12

    Anouk:

    Maryee! Wat een pech met je auto'tje mevrouw:( Hoop dat hij het snel weer doet en je weer lekker rond kan scheuren!
    Heeeeel veeel plezier op die party boot!

    xxxxx Anouk

    Ohja, ik wil dat filmpje wel graag van je zien hoor!(H)

  • 15 Maart 2010 - 15:23

    Marian:

    Goed van je Marije, dat je zulke goede cijfers hebt gehaald. Klasse!
    Maar als je ouders er zijn moet je ook wel een tandje langzamer aan doen hoor, die kunnen jou anders ook niet bijhouden hoor!!! Ze worden ook al een dagje ouder!!

    Gr. Marian

  • 16 Maart 2010 - 15:37

    Marleen:

    He Marye,

    Leuk verhaaltje weer, zou je auto maar in ruilen zo word het ook niks.
    Gr Marleen xxxx

  • 18 Maart 2010 - 08:36

    Lisan:

    Haai Marye!

    Wat een avonturen weer :) Heel erg schokkend om te horen dat je over drie maanden al naar huis MOET! Maar wees getroost.. Wij hebben helemaal geen tropen :( De tijd is vast heel snel gegaan voor jou! Wat leuk dat je ook naar Curacao gaat! Als je nog tips wil voor leuke plekken dan weet je me te vinden toch? ;)

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 46775

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: