Hele drukke week weer... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Hele drukke week weer... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Hele drukke week weer...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

01 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii iedereen,

Het was deze week weer een super gezellige week vol drankjes doen in Havana, dagen op het strand liggen en veel gezelligheid!...

Maandag had ik stage en die dag ging ik ook Adrie wegbrengen om terug naar Nederland te gaan…Het was super gezellig dus jammer dat hij weg moest gaan…maar er zat niets anders op. Na het wegbrengen moest ik nog naar stage voor de middag. Toen ik klaar was met stage ben ik lekker naar huis gegaan en heb geskypt met mijn ouders om alles te vertellen wat ik gedaan had die week..:) Die avond heb ik heerlijk rustig aan gedaan…lekker op mijn bedje grey’s anatomy gekeken met de waaier op mijn gezicht…!! Heerlijk eventjes tijd voor mijzelf want vanaf dinsdag beginnen de drukken avonden weer ..

Dinsdag naar stage geweest…Na stage eventjes snel naar huis om te eten en daarna door naar het beachvolleybal toernooitje bij plaza..Pien had mij ingeschreven maar ik ben niet verder gekomen dan de bar…beetje jammer weer! Ga je niet naar zumba om te volleyballen blijf je aan de bar staan..!! Pien en Orlando waren er gezellig maar ook de zus en vriend van de zus van Pien…super gezellig dus allemaal!! Vanaf 6uur was ik er en rond uurtje of 10 naar Havana omdat Mandy naar Nederland gaat…heel leuk meisje die ik nog niet lang kende maar die gaat alweer weg!! Even een afscheidsdrankje gedaan en toen naar huis…

Woensdag weer stage en naar de popquizz, Ik ging meedoen samen met Pien, Orlando, Pien haar moeder, zus en vriend van haar zus! Was echt super gezellig en we wisten nog best veel…we hebben geen prijs gewonnen maar de sfeer is er altijd goed..!! Na de popquizz even lekker een dansje wagen op de dansvloer en gezellig kletsen met mensen…echt een hele leuke avond weer gehad!

Donderdag weer naar stage en mijn beoordeling gehad…een 7,5 voor mijn stage en een 8 voor mijn verslag…zijn jullie niet trots op me? =D goed he….Na stage naar huis eventjes eten en naar zumba want dinsdag heb ik mijn portie beweging natuurlijk ook niet gekregen…deze keer gingen we het buiten doen omdat het hier de laatste dagen heel warm is…40 graden hoorde ik al omdat er heel weinig wind staat…pff..;) maar ik hou er wel van!...Dus stonden we echt buiten zumba te dansen…na zumba naar huis even douchen en dan door nr Havana om met Orlando een drankje te gaan doen, Roy en Willem waren er ook dus was wel weer gezellig! Het is die avond niet echt laat geworden want vrijdag moeten we ook weer topfit zijn voor Havana!

Vrijdag had ik om 10uur supervisie..tot 11 uur! Toen dat klaar was even snel naar huis mijn standspullen pakken en op naar Anne om naar Sorobon te gaan en lekker te gaan bakken…!! Dat is zeker geluk…raad eens…Verbrand!! Haha terwijl ik me goed had ingesmeerd…gaat het zonnetje toch soms harder dan je denkt he..;) Maar was gezellig, later kwam Stefano ook nog en hebben we heerlijk gelegen en nog even gelunchd…de spicy chicken salad is hier echt HEERLIJK!...daarna nog eventjes lekker in de zon gaan liggen…We kregen het geniale idee om te gaan BBQ-en bij stef thuis…dus van idee naar supermarkt om het idee te verwezelijken..!! Er kwamen nog meer mensen gezellig eten… =) maar eerst even naar huis om te douchen en klaar te maken voor de stap avond!...De BBQ was super gezellig en toen zijn we met zn allen naar Havana gegaan en natuurlijk nog naar karels…echt super gezellig avond gehad!!

Zaterdag vroeg eruit om te gaan wakeboarden met Stef, Gerlinda, Koen, Robbert en ik…!! Gerlinda en Stef gingen het voor de eerste keer doen en dat ging best goed…Ik heb het al vaker gedaan en ik wilde graag een trucje doen en die is mij bijna gelukt!! Ik was laatste dus kwam maar een keer aan de beurt jammer genoeg anders was hij mij gelukt…Over twee weken gaan we waarschijnlijk weer wakeboarden! Na het wakeboard avontuur lekker naar Sorobon om daar te rusten van de actieve ochtend! Heerlijk gelegen en geslapen…ik hou dr van!...We zijn rond uurtje of 5 naar huis gegaan en even lekker thuis gezeten om grey’s anatomy te kijken en om 9uur weer bij Gerlinda te zijn om te chillen!...We zijn lekker naar Havana gegaan en het was niet super druk maar wel leuke mensen…Na havana natuurlijk weer Karels…dat weten jullie inmiddels al natuurlijk! Daar genieten van leuke muziek (bubbeling, house…) was weer een uurtje of 4 geworden…

Zondag lekker uitslapen tot 11 uur…!! Heerlijk, toen langs city om kaartjes te halen voor een super gaaf feest op een boot…Je kan dan van 8 tot 12 op de aquaspace (boot waarbij de onderkant van glas is zodat je de zee onder je kan zien met de schildpadden, visjes etc..super gaaf) Je kan onbeperkt drinken en krijgt hapjes…daarna ga je naar het Qlimax feestje georganiseerd in City…dus dat gaat helemaal leuk worden! Ik ga er samen heen met Stef en Anne…! =) na de kaarten te hebben gereserveerd op naar Gerlinda om naar Sorobon te gaan en lekker verder te gaan slapen…Stef en Tim waren er al! Lekker geslapen en gezwommen!!...weer een lekker dagje van gemaakt…Na het strand waren we toe aan een happy hourtje bij plaza, daarna zijn Gerlinda en ik nog naar divi gegaan voor de happy hou rvan 6-7uur…haha jaa je let op je geld of je doet het niet he!...Daarna met veel mensen uiteten geweest bij El Mundo alleen duurde het heel erg lang en was het eten niet super lekker maar het was gezellig en daar gaat het om!... Toen gingen er nog een paar mee naar Lee’s bar…Karaoke bar…!! Echt gelachen en liedjes gezongen zoals waarom nou jij – marco Borsato met Orlando en samen met Gerlina per spoor – guus meeuwis en ademnood van linda roos en jessica..!! Was weer een geslaagd weekend!!

Echt super leuk die reacties…en vind het leuk dat jullie geïnteresseerd zijn in wat ik hier allemaal mee maak!! Ik heb het in ieder geval super naar mij zin maar dat was al wel duidelijk denk ik…haha

Xxx
Marye

  • 01 Maart 2010 - 16:46

    Marleen:

    Hallo Marye,

    Heb het nog niet gelezen moet eerst even eten koken.
    (Maar zo ben ik wel weer de eerste haha)
    Ga er vanavond even rustig voor zitten en dan even lezen wat je allemaal weer gedaan hebt.

    Gr Marleen.

  • 01 Maart 2010 - 20:18

    Stefano Van Kampen:

    Wat maak jij er een verhaal van zeg hahah. kan je dat ook niet wekelijks voor mij doen. je hebt toch tijd over op je stage hahah :)

    xxx Stef

  • 02 Maart 2010 - 10:39

    Marleen:

    Zo, dat heb ik gelezen weet zo onder hand wel wat jij de hele week uitvreet Haha
    Chillen, Chillen en nog eens Chillen hahaha

    Dikke knuffel Marleen.

  • 02 Maart 2010 - 12:22

    Marian:

    Ben toch blij om te lezen, dat het met de stage goed gaat, want ja, daarvoor zit je toch op de Antillen??!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 46737

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: