Weer een heerlijke maar drukke week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Weer een heerlijke maar drukke week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Weer een heerlijke maar drukke week...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

25 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii…

Hier weer een weekverslagje…dit was wel een druk weekje omdat Erika en Lilian eind januari weggaan van het eiland…beetje jammer!! Maar deze keer ga ik me niet druk maken want er zijn nog andere leuke mensen op het eiland…Maar ga ze zeker missen hoooor!!

Maandag heb ik stage gelopen, we hebben schema’s gemaakt welke kinderen een gesprek hebben op welke dag. Nu is er meer structuur in gekomen in de gesprekken. Na het werk even geskypt en die avond samen met Erika een drankje gedaan bij havana en Sense…was erg gezellig…! Mijn auto had weer kuren toen ik naar Erika reed…het zal ook weer eens niet! Er was achteraf iets met een slangetje dat los zat dus met ducktape kan je veel verhelpen!! Onno heeft mij weer geholpen!! Ben zo blij met mijn automonteur!!..Toen mocht Erika de auto van Koen mee en zijn we even een drankje gaan doen.!

Dinsdag stage gelopen en weer even geskypt want mijn lieve lieve broertje was jarig! daarna gegeten met Erika, even een soepje halen en een broodje bij de Subway! Daarna op naar Karels voor een kopje koffie of thee…heerlijk op de pier aan het water!.. Lil en Roy kwamen ook nog gezellig…

Woensdag stage gelopen en daarna gegeten met Erika…na het eten maar de Popquiz in Havana…Je kan ook meedoen maar dat is niets voor mij aangezien ik echt niets weet…ik voeg mij altijd wel bij een tafel en doe mijn best maar elke keer wordt duidelijk dat ik er niet zo goed in ben…maar het gaat ook om de gezelligheid!..er komen altijd wel veel bekende dus dat is wel goed gekomen!

Donderdag zijn we naar de filmavond geweest, er draaide wel een goede film met Morgan Freeman over Nelson Mandela…maar koud dat het daar is met de wind, ik heb gewoon mijn winter trui aangehad! Jullie kunnen het je vast niet voorstellen met 28 graden maar het is hier in de avonden erg fris, dat je wel een vestje nodig hebt! Het is fris omdat het erg hard waait…maar we slaan ons er hier wel door heen hoor! Maken jullie je maar geen zorgen over mij!..

Vrijdag lekker samen met Lilian naar Sorobon nadat we mijn auto even opgepimpt hebben! Die vette stickers van de Ikea heb ik meegenomen (foto komt nog op hyves) even opgeplakt om mijn auto even op te leuken...dat is helemaal gelukt! Na het oppimpen gingen we naar het strand, even Joyce ophalen van dr werk en gaan met die banaan…Heerlijk weer dagje strand even bijkleuren! Na het strand even langs plaza voor een happy hourtje… en dan naar huis om te douchen en mooi te maken voor de avond! Samen met Lil ging ik uiteten, een afscheidsdiner omdat ze weggaat 31 jan … na het eten lekker naar Havana…maar het ging om half 1 al dicht omdat er wat vechtpartijtjes waren en irritante jongens hoorde ik…ik heb er geen last van gehad! Het was de dag van de verkiezingen hier de groene party (UPB) tegen de rode partij (Democraten). Groen was voor samenwerking met Nederland en rood niet echt…naja dat is in ieder geval hoe ik het begrepen heb want er staan nergens de standpunten van de partijen en voor de Antilliaanse gemeenschap ik het ook nog een beetje vaag merk ik hier en daar… Omdat Havana zo vroeg was afgelopen zijn we naar DonkeyBeach geweest met Lil, Erika, Roy, Richard, Frederique, David en nog wat mensen…en daar lekker gezeten!..

Zaterdag samen met Erika naar Klein Bonaire (Klein eilandje voor Bonaire met wit strand en blauwe zee…) Heerlijk om daar heen te gaan en lekker te bakken!!...We hebben ook nog even gesnorkeld en eigenlijk lekker lang in de zon gelegen!..Toen we terug waren even langs plaza voor happy hour (het zal ook weer eens niet) en daarna naar huis om even te douchen en eventjes de oogjes dicht te doen om die avond weer op stap te gaan!...We gingen naar Havana…het was wel gezellig maar waren veel oudere mensen en niet echt de jeugd die er vrijdag ook is…!! Maar heb me wel vermaakt…

Zondag gingen we duiken met Lil, rich en Erika…Wat een gedoe om alles klaar te maken en die hele zware fles op je rug te moeten doen!!..In het begin was ik beetje bang omdat ik het moeilijk vind om alleen door de regulator te ademen…maar toen ik in het water lag ging het goed..!! Ik vond het een super leuke duik…we hebben een hele grote schildpad gezien!! Hij was echt super groot…en hele mooie vissen…Erika had onderwatercamera gehuurd en foto’s gemaakt…die komen ook nog op hyves..! Toen we op de kant waren en alles schoonmaken en uit doen kwam en een hele school dolfijnen heel dicht langs de kust!! Echt super gaaf!!... Wel jammer dat we toen net niet meer in het water lagen en tussen de dolfijnen zouden zwemmen!..maar heel mooi gezicht..! Na het duiken even snel thuis eten en skypen met de familie want Job was natuurlijk jarig geweest!..en weer naar het strand, sorobon samen met Erika en later kwamen lil, Joyce, Rich en Roy ook nog! Lekker nog even bruinbakken voordat ik weer 4 dagen op kantoor zit..!! Daarna….jaaa jullie raden het al…happy hour bij plazaa! Naja het werden twee happy hours bij plaza van 5 tot half 10 zijn we daar geweest…heel gezellig…!!

Al met al was het een super leuke week…!! Veel uitgaan..daarom ben ik echt toe aan een ‘rustig’ weekendje Aruba de 29ste van januari…Ik vlieg vrijdag om half 1 naar Aruba en kom daar om iets over 1 aan…Brecht haalt me op en we gaan lekker chillen..! Maandag vlieg ik rond 11uur weer terug naar mijn eilandje…Joyce komt me dan halen!...Dus heb er super veel zin in!...

Iedereen bedankt voor het lezen en volgende maandag als het goed is weer een verslagje en op hyves zet ik snel nieuwe foto’s!!

Xx
Marye

  • 25 Januari 2010 - 13:43

    Anouk:

    Leukleukleuk marye!
    heeel veel plezier op Aruba, gaat vast helemaal goedkomen!;)

    xxxxx

  • 25 Januari 2010 - 16:32

    Marleen:

    Wat een drukte gister bij je ouders he!!!!
    Heb je er nog van genoten iedereen door elkaar heen haha.
    Dus je gaat een weekend uit, lekker man.
    O ja hier gaat het vannacht 10 tot 13.
    Als jij je winter trui met 28 graden aan doet denk ik dat ik hem vanacht maar aan doe. haha
    Veel plezier het weekend en tot gauw xxxxx

    Marleen

  • 25 Januari 2010 - 16:34

    Marleen:

    Ben de woorden, graden vriezen vergeten te typen. Dus bij deze hahahahahahahaha

  • 26 Januari 2010 - 22:04

    Vader Jan:

    geen verkeerd woord over dat karretje van je he,het is tenslotte wel een echte TOYOTA. Hij brengt je toch meestal wel naar al die HAPPY hourtjes van je of niet soms.Marye geniet maar lekker op dat eilandje van je,met je vriendinnen en vrienden.

    PAP.

  • 26 Januari 2010 - 22:20

    Mam:

    nu ben je wel blij dat je de dikke trui meegenomen hebt of niet. jammer dat je de dolfijnen gemist hebt maar volgende keer beter. veel plezier gewenst op aruba xxxx mam

  • 30 Januari 2010 - 09:51

    Henk:

    Vaders hebben altijd gelijk, maar de opmerking over Toyota tik ik je vader toch even op de vingers. Prima auto maar je moet wel van het gaspendaal afblijven. Of heb je dat op Bonaire niet meegekregen. De grote verbouwing loopt tot nu toe voorspoedig en als het meezit gaat de aannemer er volgendde week uit en komt de inrichting. Jammer dat je dat allemaal moet missen, je had er natuurlijk liever bij geweest in plaats op dat nare eiland!
    Groetjes Henk

  • 02 Februari 2010 - 13:32

    Marian:

    Nou Marije, ik heb menet aangemeld, ik wil ook wel even meemaken, wat voor verschrikkelijke dingen jij daar allemaal moet doen, happy houren, strand, eten en ga zo maar door, haha
    Maar ik heb je moeder mee naar de sportschool he, heeft ze dat al verteld!!!!! Jammer dat er geen foto's in je fotoalbum staan waar je moeder in bikini op staat!!

    Groetjes Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 46728

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: