Mijn eerste heerlijke weekje weer op Bonaire... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Mijn eerste heerlijke weekje weer op Bonaire... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste heerlijke weekje weer op Bonaire...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

18 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii iedereen,

Hier weer een verhaaltje vanaf het ooh zo zonnige Bonaire…!!
Ik vind het heerlijk om weer terug te zijn…je wordt wakker met een
Zonnetje, het is al lekker warm…het leven is hier gewoon relaxt!

Deze week heb ik mij natuurlijk ook weer vermaakt…
Maandag nog in Nederland…De laatste dingetjes doen..langs mijn lieve oma’s om afscheid te nemen…altijd lastig!...Nog lekker thuis eten en op naar het vliegveld..we waren er vroeg en hebben nog even gewinkeld en drankje gedronken en toen was het tijd om te gaan…Afscheid nemen is altijd moeilijk…!! De vlucht zou moeten vertrekken om 23:35 maar vertrok later omdat we onderdelen mee moesten nemen voor een KLM vliegtuig die stil stond op Bonaire…daarom kwamen we ook later aan…de vlucht is helemaal goed gegaan…

Dinsdag ben ik aangekomen om 04:15 in de nacht/morgen was de bedoeling…het vliegtuig had iets wat vertraging…om 05:08 kwamen we aan en voordat ik door de douane was was het zo kwart voor 6…Lil heeft die hele tijd op mij gewacht!...Wat een schatje he!!...Ze heeft me naar huis gebracht waar ik 8 kakkerlakken vond…BAH! Maar gelukkig dood omdat ik mn huisje goed had ingesprait…tsjah hier zijn gewoon veel kakkerlakker…en ze kunnen erg groot zijn 4 a 5 cm… Lil had een lekker ontbijtje voor me meegenomen..! Ik ging even op bed en zij ook naar huis..in de middag gingen we naar Sorobon (strand) tjsah mijn kleurtje moet toch weer een beetje overeenkomen met de mensen die hier gebleven waren…Op het strand waren we met Roy, Richard, lil natuurlijk en nog wat mensen..!! Het was erg gezellig…Na het strand natuurlijk weer happy houren bij plaza na 3 weken in Nederland afkicken was dat weer heerlijk!!...Daarna naar huis en gezellig eten met Erika…:) die had ik ook nog niet gezien..en niet al te laat op bed…nooit je jetlag negeren haha

Woensdag weer naar stage…even bijkletsen met mijn begeleidster…alles even bespreken…mijn auto deed het die ochtend ook niet dus ik moest haar bellen mij op te komen halen…iets met de batterij die is leeggelopen omdat er 3 weken niet in is gereden…ik heb altijd van die kleine dingetjes..maar super buurman onno en Joost hebben me gered…ze gingen mijn auto aanduwen en hij deed het weer…THNQ buurmannen!!..Daarna kwam erika bij mij en gingen we lekker eten…en daarna naar happy hour van 9uur…was wel weer leuk om daar te zijn…

Donderdag naar stage eventjes boodschappen doen want tsjah had niets meer in huis he..!! en toen ik thuis kwam lekker even skypen met paps en mams…en de hele lekker niets gedaan…had gegeten en daarna lekker op mn bed grey’s anatomie gekeken en lekker op tijd gaan slapen…

Vrijdag ging ik ook naar stage omdat ik dagen in moet halen…na stage heb ik gezellig bij Joyce gegeten… daarna op naar plaza want COR BAKKER was daar…geweldig:P toen we binnenkwamen was het gewoon qui leeftijd 50+…muziek was niet echt hip maar was wel gezellig met Erika, Lil en Joyce…!! Daarna op naar Havana… en natuurlijk daarna Karels…super leuk om iedereen weer eventjes te zien…

Zaterdag zou ik met Erika naar t strand maar ze werd echt laat wakker dus heb lekker bij ons zwembad gelegen…lekker dobberen op het waterbedje .. heerlijk daarna naar Erika geweest daar chillen bij het zwembad en toen lekker gegeten…het was zeer pittig want Erika heeft er een flinke scheut sambal doorgedaan…na dit pittige eten even douchen…en lekker een drankje doen met Lil en Erika bij karels…!! We hadden niet zo’n zin om uit te gaan dus hebben we daar lekker gezeten…

Zondag lekker vroeg eruit…op naar het strand! Om kwart over 10 kwam Lil mij halen en zijn we naar Sorobon geweest…!! Heledag lekker in het zonnetje gezeten…lekker gelunched… en de mannen ontweken waarbij je moet betalen..ik heb uitgevonden dat als je net doet alsof je slaapt dat ze dan doorlopen…later kwamen ze weer langs en toen gingen we net lunchen..aah vervelend..ze zijn niet terug gekomen…na sorobon lekker weer happy houren bij plaza, het is er dan altijd heel gezellig!...uurtje of 7 thuis even skypen met paps en mams en daarna naar de buurman die mijn auto gemaakt heeft!! Even een kratje bier brengen en natuurlijk even gezellig kletsen…

XxX
Marye

  • 18 Januari 2010 - 21:54

    Erika:

    maar goed dat je weer terug bent..! zie je zoo chick ! :)

    enn... zaterdag duiken !

  • 19 Januari 2010 - 19:57

    Anouk:

    Yeahhh, weer een verhaaltje!
    Ik heb het eventjes helemaal afgelezen, maar je hebt het dus wel erg naar je zin daar!

    Gelukkig maar!
    Ik kijk alweer uit naar het volgende verhaaltje hoor, en dan zal ik zo snel mogelijk reageren;)

    xxxx

  • 19 Januari 2010 - 21:05

    Marleen:

    he marye,

    Alles gaat zijn gangetje weer daar lees ik.
    Stage, Happy hour, Strand, Zon en Zee enz. Even een nieuwtje van deze kant ik zit ook op zumba dansen als je terug komt kunnen we samen een dansje doen hahaha.
    Tot volgende week maar weer.
    xxxxxxx Marleen.


  • 21 Januari 2010 - 17:57

    Marye:

    Haii...ThnQ voor de berichtjes..!!

    Haha Marleen dan gaan we samen een dansje wagen:P

    xx

  • 21 Januari 2010 - 18:08

    Job:

    ik heb egt zin om naar bonaire te gaan lekker met jouw chillen en nog bedankt voor je kaartje he heeel lief!!!

    xxx je broertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 46779

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: