Laatste stage week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Laatste stage week... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Laatste stage week...

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

15 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Haii lieve mensen,

Hier mijn een na laatste verslag over mijn stage op Bonaire! Deze week was mijn laatste stage week en daarna lekker 13 dagen vrij!!...

Maandag naar stage geweest, niet heel veel gedaan! Lekker kletsen met Janine over het weekend…die avond lekker chill avondje gehad! Heerlijk…maar vanaf volgende week niet meer hoor want dat zijn mijn laatste maandagen…

Dinsdag ook naar stage geweest, het was een gewone dag zoals altijd..! die avond ging ik lekker een filmpje kijken met mijzelf…Stef smste nog of ik naar de bar kwam maar dacht eventjes geld besparen want ik heb het niet heel breed nu en wil er een mooi weekend van maken!

Woensdag was mijn een na laatste dag stage, ik heb in de middag mijn collega’s allemaal wat gegeven! Janine een mooi boek met een verhaaltje erin, Solange een tegoedbon van de DA en thecla en Nilva lekker chocolaatjes…! Die avond gingen we bowlen met een hele grote groep! Het bowlen ging goed en het was super gezellig! Na die tijd gingen er een aantal naar havana maar ik dacht misschien is het beter eventjes rustig aan te doen zodat ik de laatste weken kan knallen!...

Donderdag laatste dag stage…afscheid nemen van de scholen, kantoor, mensen! Ik heb getrakteerd op taart en we hebben met een aantal gezellig koffie gedronken…en dat was het dan! Dag stage…hallo vakantie! Die avond lekker filmavond met Jules, Sjoerd etc…het was super gezellig en die avond lekker wel naar Havana…het was een gezellige avond!

Vrijdag heerlijk vrij en heb lekker uitgeslapen en daarna lekker uiteten als afsluiter met mijn collega’s! heerlijk gegeten bij Casablanka…jammie en we mochten ook een toetje kiezen…tiramisu! Ik had afgesproken voordat ik ga nog een keertje langs te komen…dus een echt afscheid was het niet! Toen snel naar huis om met Onno te gaan duiken…en we hebben een super leuke duik gemaakt in het zuiden, heel mooi koraal! Toen snel naar huis, douchen etc….en weer op naar Pien want we hadden een barbecue! Er waren gezellige mensen en we hebben lekker gegeten, gedronken en gelachen…en toen naar havana en karels geweest en weet je wie daar ook was…AZIZ, AZIZ, AZIZ echt leuk dat hij er ook was…!!(zooo kom je nu genoeg voor in mijn stukje!!) ! Super leuke dag was dit!...

Zaterdag er vroeg uit…totaal 2,5uur geslapen want het werd laat bij karels…en die ochtend weer wakeboarden…pff wat een zwaar leven heb ik toch! Super leuk want we gingen met twee boten, ik zat op de boot met Robbin, Linda, Merissa en later kwamen Pien en Stef ook bij ons! Lekker gewakeboard en we hadden een band mee genomen voor achter de boot…super gaaf! Was leuk en toen even een broodje aan de bar gehaald en weer snel naar huis om nog een duik te maken met Onno en Joost…we gingen weer naar het zuiden toe…bij een dubbelriff…was ook mooi maar ik vond dat er best veel stroming was dus had moeite met mij op een goede hoogte te houden…en dan ben je meer met jezelf bezig dan te genieten van het koraal! We hebben bij het duiken filmpjes opgenomen…echt leuk om te hebben! Die avond was ik helemaal gebroken maar toch weer even een drankje doen bij plaza…en dan naar huis…naja toen nog een drankje doen bij sense en dan naar huis…naja een drankje bij karels dan…en dan naar huis…! Dat zei ik hele avond maar ik was rond kwart over 4 thuis en heb wel een super leuke avond gehad en veel gelachen met Jolien!

Zondag mijn duikspullen terug brengen en samen met Sjoerd en Jolien naar Sorobon! En wat was dat een rare middag, super veel gelachen…om niets! Haha…lekkere chickensalad gegeten want dat was alweer lang geleden! Later kwamen er nog een aantal van plaza…was gezellig! Wij bleven liggen tot het donker was…toen naar plaza drankje doen en we hebben bij Jolien en Pearly op hun kamer een film gezien over een Beverly hills chihuahua! Super grappig…en toen weer naar de bar om een drankje te doen!...

Het was weer een super leuke week! Veel gelachen…en aankomende week lekker vrij en genieten!!

xxx

  • 15 Juni 2010 - 17:47

    Marleen.:

    Haa Marye,

    Ja, meissie nu zit het er bijna op en kom je weer in het koude kikker land.
    Denk dat je een leuke tijd daar hebt gehad, als ik je verhalen zo lees.
    Maar als je weer thuis bent zul je toch ook wel weer blij zijn (denk ik stiekum). Gezellig voetbal kijken met je buurtjes en lekker naar Chez enz enz.

    Geniet deze laatste week.

    xxx Marleen

  • 15 Juni 2010 - 18:22

    Charlie:

    He moppie, nog 2 weekies lekker genieten daar!!! HEERLIJK relaxen/feesten enz!!
    Voor je t weet is t voorbij en mag je weer aant werk! Bij ons!!!Ook gezellig...haha.

  • 15 Juni 2010 - 20:34

    Anouk:

    Heee Marye,

    Eeen groot feest als ik jou verhaaltje zo weer lees, Geniet van de laatste paar daagjes meid!

    xxxxxxx

  • 16 Juni 2010 - 07:25

    Marian:

    Hé Marije, ja ik ben ook weer terug van weggeweest. Voor jou nog even doorbijten daar, zal niet meevallen met al die feestjes, maar je bent tenslotte een Dekkers, dus dat red je wel!!!!!!!

  • 16 Juni 2010 - 14:58

    Lilian:

    Dushi!!!
    Geniet van je allerlaatste weekje!!! Ben je blij dat je gebleven bent? Anders had je morgen al op schiphol gestaan... Dus nu een week extra hard genieten, je hebt het verdiend na die super stage!!
    Dikke kus en tot over een week :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 46724

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: