Nog twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu Nog twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Kraggenburg, Nederland van Marye Dekkers - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen voor vertrek

Door: Marye

Blijf op de hoogte en volg Marye

15 Februari 2014 | Nederland, Kraggenburg


Haii lieve iedereen,

En daar gaat ze weer...zullen velen wel denken haha...Ik ga er inderdaad weer heel even tussenuit maar nu voor het goede doel...Deze keer ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis met kinderen van 0-4 jaar. Dit ga ik doen in Oeganda (Jinja) dus ook weer een heel ander continent met andere mensen, nieuwe cultuur...heerlijk!!

Helaas niet zo heel lang...6 weekjes gaat het deze keer worden. Deze keer ga ik met een organisatie (travel for change) want Marjet van der Stelt (ook een Kraggenburger) is vorig jaar met deze organisatie geweest en hoorde goede verhalen! De werkzaamheden die ik moet verrichten weet ik eigenlijk nog niet, mee draaien in het Babieshome...dus ik denk gewoon meelopen met de staff! Naja we gaan het allemaal wel zien...heb er in ieder geval veel zin in...

Het is nu 2 dagen voor vertrek...maandag de 17e om 10:00 vlieg ik de lucht in om dit nieuwe avontuur weer aan te gaan! Vandaag mijn koffer gepakt...natuurlijk vast weer te veel mee maar dat kunnen we daar dan gewoon lekker achter laten! Mijn extra koffertje helemaal vol met babykleertjes, (Bedankt Marjolijn Bakker) en katoenen luiers (Bedankt tante Pietrik). Daarnaast met de vele donaties van andere weldoeners op zak ga ik proberen die mensen en vooral de kinderen daar te helpen met spulletjes of andere dingen die zij verder nog nodig hebben...maar dat ga ik daar bekijken!!

Vandaag dus mijn twee koffers helemaal ingepakt en afscheid genomen van mijn lieve collega's van Masseus mode!! Morgen nog een afscheids/donatie feestje voor mijn familie en buurtjes en dan komt het toch wel erg dichtbij hoor!! Maandag vlieg ik al .. al heb ik vaak pas het besef dat ik echt ga als ik in het vliegtuig zit...

Maandag vliegen we 10 uurtjes en komen we 's avonds aan...dan blijven we twee dagen in Kampala (hoofdstad) om daarna door te gaan naar het Project in Jinja...en dan kan het echte vrijwilligerswerk beginnen!

(Als je meer info wilt over het project: http://www.travel4change.nl/)

Ik zou het leuk vinden als jullie mijn blog zouden volgen...en binnenkort weer nieuw verhaaltje van de eerste dagen in Afrika...

Heel veel liefs,
Marye

  • 15 Februari 2014 - 23:03

    Marleen:

    Haaa daar gaat ze weer, nou ik volg je hoor hihi

  • 16 Februari 2014 - 07:53

    Ronald Voorsluijs:

    Wat leuk. Een goede reis en heel veel sterkte en plezier daar.
    groetjes Ronald

  • 17 Februari 2014 - 12:40

    Johanna:

    Hoi Meis!!

    En jaaa... het feest ging door!! Succes meis!! Ik zou zo met je mee gegaan zijn!! Gaaf!!!!!!!!
    Heel veel succes en ik ga je zeker volgen!!

    Liefs Joh

  • 18 Februari 2014 - 20:57

    Peter Dekkkers:

    Hé lief nichie,

    zondag hebben we je uitgezwaaid en vandaag hebben we zoiets van......hoe zou de reis en je aankomst gegaan zijn. Gwoon omdat we het allemaal zomachtig dapper van je vinden dat je dit project aandurft en gewoon gaat doen. We weten zeker dat jij gewoon zoals je bent veel kunt betekenen voor de kinderen en de mensen daar in Oeganda.

    We wensen je veel mooie overgetelijke momenten en we horen graag hoe het allemaal gaat.

    groetjes, Ties, Jisse, Jorn, Jeanette en Peter

  • 19 Februari 2014 - 03:24

    Jack Dekkers:

    Hoi Marye:

    Wij hopen dat je een goede reis hebt gehad en goed bent aangekomen. Weer een heel advontuur EN werken voor een goed doel. Succes en we horen binnenkort hoe het gaat.

    Jack en Sue

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marye

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 46755

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 03 April 2014

Vrijwilligers werk in Oeganda

05 November 2012 - 01 Juli 2013

Backpacken in Azie

04 September 2009 - 24 Juni 2010

Stage Bonaire

Landen bezocht: